شکلات ایرانی

فروش شکلات تلخ کیلویی و بسته ای

شکلات تلخ با دارا بودن مقادیر قابل توجه کاکائو به عنوان ماده اولیه در آن، فوق العاده خوش طعم بوده و به دلیل تقاضای بالایی که دارد به صورت های مختلفی همانند کیلویی، بسته ای، پذیرایی و کادویی به فروش می رسد.
هنگامی که برای اولین بار درختی که بعدا نام کاکائو به خود گرفت کشف شد شاید به هیچ وجه تصور نمی شد که به تدریج مصرف آن در صنایع مختلف، همه گیر شده و پرمصرف محسوب گردد. 
پس از آن که دانه های کاکائو از درختان آن چیده شد راهی کارخانه های تولید شکلات می شود که در آنجا در اولین گام، تمیز و خشک شده و تخمیر می گردد. سپس میوه کاکائو آسیاب شده و کره آن خارج می گردد. در نهایت هم با افزودنی هایی همچون چربی کاکائو، شیر، شکر و وانیل خوراکی خوشمزه ای به دست می آید که شکلات نام دارد.
شکلات به عنوان یکی از پرتقاضاترین تنقلات، انواع متعددی دارد که از جمله می توان به شکلات تلخ، شیری، سیاه وسفید اشاره نمود که شکلات تلخ و سفید به ترتین بیشترین و کمترین میزان کاکائو را در خود جای داده اند.
امروزه به دلیل کاربردهای بسیار فراوان انواع شکلات و به ویژه شکلات تلخ، این فرآورده صنعتی به صورت های مختلفی همچون کیلویی، بسته ای، تابلتی، دو سر پیچ و دو سر پرس در قفسه های فروشگاه ها و قنادی های متعددی در دسترس بوده و فروش عمده آنها با قیمت های مختلفی صورت می گیرد. اما مطلبی که باید به آن توجه نمود این است که هر چه حجم محصول سفارش داده شده بیشتر باشد قیمت فروش آن کمتر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *