نسکافه

قیمت نسکافه فوری بسته ای 200 گرمی

پودر نسکافه فوری بسته ای که در اوزان مختلفی چون 100 و 200 گرمی وجود دارد در منازل، قنادی ها، شرکت ها، کافی شاپ ها و هتل ها مورد استفاده قرار می گیرد و بسته به برند ارائه دهنده قیمت متغیری از آن وجود دارد. 
نسکافه فوری که از ترکیب پودر قهوه آماده، پودر خامه و همچنین، پودر شکر به دست می آید علاوه بر اینکه طعم فوق العاده و عالی مشابه با قهوه را دارد بسیار سریع آماده شده و به همین دلایل، مصرف آن روز به روز افزایش می یابد.
اما برندهای شناخته شده در تولید نسکافه فوری، انواع مختلف بسته بندی را برای آن در نظر گرفته اند تا هر مصرف کننده ای به تناسب نیاز خود به تهیه آن مبادرت ورزد. برای مثال در منازل، شرکت ها و هتل ها مناسب است از بسته ها با وزن کمتری استفاده شود. برای چنین کاربردی، بسته بندی 100 و 200 گرمی می تواند بهترین گزینه باشد.
اما برای قنادی ها و کارگاه های تولید کیک، شیرینی و بستنی، به سبب مصرف بالاتر، مقرون به صرفه است تا از بسته بندی کارتنی نسکافه فوری بهره گرفته شود. 
شما خریدار محترم، تمایل به تهیه هر نوع بسته بندی که دارید می توانید با این مرکز بازرگانی تماس بگیرید تا ضمن کسب اطلاعات از آخرین قیمت های این محصول، خریدی رضایت بخش را نیز تجربه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *