شکلات ایرانی

فروش شکلات تلخ روی کیک تولد

شکلات های تلخ قابل استفاده برای تزیین روی کیک های تولد و عروسی، به صورت مایع و تخته ای با فرمولاسیون های متعددی تولید می شود که در فروش عمده آن، باید توجه زیادی به حوزه های مصرفی شود.
در خرید مواد اولیه قابل استفاده در صنعت قنادی برای تهیه و تزیین انواع کیک و شیرینی، شکلات از اساسی ترین مواردی خواهد بود که تولید آن به روش های آماده و یا نیمه آماده انجام می پذیرد و از طرفی دارا بودن طعم های مختلف شکلاتی و میوه ای نیز به نوبه خود از جمله مواردی است که در ایجاد محدودیت های مصرفی آن موثر خواهد بود.
شرکت شکلات سازی باراکا در این مسیر، بهترین شکلات های آماده خود را با بسته بندی های سطلی به بازار ارائه می نماید که این شکلات ها، نیاز به اضافه کردن هیچ گونه روغن یا ماده دیگری نخواهد داشت و به منظور استفاده از آن، کافی است که شکلات های موجود را با استفاده از روش بن ماری ذوب نموده و پس از پیدا کردن حالت روان، نوبت به روکش نمودن کیک و شیرینی می رسد.
تامین این شکلات ها با انواع طعم های تلخ، شکلاتی، نسکافه، شیری، قهوه و حتی طعم های میوه ای امکان پذیر خواهد بود که فرصت لازم برای سفارشات را فراهم ساخته ایم.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *