قهوه

پخش پودر قهوه سبز لاغری در مازندران

یکی از کاربردهای قهوه سبز به دو صورت پودر و دانه، تاثیر آن بر لاغری و چربی سوزی است که این روزها خبرهای مربوط به آن در رسانه های مختلف در استان های سراسر کشور مانند تهران، اصفهان و مازندران پخش می شود.
اولین خبر در مورد تاثیر گیاهی با نام قهوه سبز بر چربی سوزی و در نتیجه حذف چربی های زائد بدن، بیش از پنج سال پیش در ایران مشاهده شد. پس از آن هر روز خبرهای داغی در این رابطه به گوش ها می رسید که بازار مصرف ان را گرم تر می نمود.
اگر بخواهیم به چرایی و چگونگی تاثیری که نوشیدنی قهوه سبز بر لاغری می گذارد بپردازیم باید به صورت خلاصه بگوییم این محصول حاوی مقادیر قابل توجهی کافئین می باشد که بر افزایش متابولیسم بدن و در نتیجه، لاغری تاثیر خاصی دارد. 
اگر شما هم از پودر قهوه سبز استفاده کرده باشید احتمالا طعم و رایحه آن برای ائلین بارها با ذائقه شما سازگار نبوده است. یک راهکار آن است که از افزودنی هایی مانند هل، زعفران یا دارچین به هنگام تهیه و مصرف استفاده نمود.
خوشبختانه، به سبب استقبال گسترده، پخش پودر و دانه قهوه سبز در استان های مختلف کشور همانند مارندران، خراسان، خوزستان و کردستان با قیمتی مناسب انجام می شود. 

قهوه سبز لاغری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *