شکلات

دستور شکلات صبحانه فندقی خوشمزه خانگی

شکلات صبحانه از جمله محصولات این خانواده است که نوع فندقی آن بسیار خوشمزه بوده و می توان با یک دستور ساده خانگی به تهیه آن پرداخت.
همان طور که می دانید نسبت به مابقی شکلات های موجود در بازار، شکلات صبحانه، بافت بسیار نرمتری داشته و از آن به عنوان کرم کاکائو در وعده صبحانه استفاده می گردد. طعم این نوع شکلات تا جایی خوشایند است که از آن برای تهیه انواع کیک و دسر نیز بهره برده می شود.
در این مطلب، قصد داریم تا شما را با طرز تهیه شکلات صبحانه با طعم فندقی که فوق العاده خوشمزه نیز هست آشنا کنیم.

دستور تهیه شکلات صبحانه خانگی

مواد لازم:

  • شکلات شیری، 75 گرم
  • شکلات سفید، 75 گرم
  • شیر، 1/5 لیوان
  • مغز گردو، 50 گرم

طرز تهیه:
به صورت جداگانه، شکلات های شیری و سفید را با کمک روش بن ماری؛ آب کنید. شیر را به شکلات شیری ذوب شده اضافه کنید. نیمی از گردوها را به کرم شکلات شیری و نیم دیگر را هم به کرم شکلات سفید بیفزایید.
در ظرفی که می خواهید شکلات را اماده کنید ابتدا مقداری از کرم شکلات شیری را بریزید. سپس به مدت پانزده دقیقه، ظرف را درون یخچال بگذارید تا بافت شکلات، منسجم شود. پس از سپری شدن پانزده دقیقه، آن را از یخچال خارج کرده و بخشی از کرم شکلات سفید را روی لایه قبلی بریزید.
این کار را برای سه لایه می توانید تکرار کنید. در آخرین مرحله، پیشنهاد می شود ظرف حاوی شکلات را به مدت پنج الی شش ساعت درون یخچال قرار دهید تا شکلات صبحانه به خوبی خودش را بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *