نسکافه

طرز تهیه نوشیدنی شیر نسکافه خوشمزه

یکی از لذیذترین دسرهایی که به دو صورت سرد و گرم مصرف می شود نوشیدنی شیر نسکافه نام داشته و در ادامه طرز تهیه آسان و فوق لعاده خوشمزه آن بیان می شود.
نوشیدنی شیر نسکافه از جمله دسرهایی است که می توان آن را در منزل نیز با بهترین طعم و رایحه تهیه نمود و در وعده عصرانه از آن نهایت لذت را برد. نکته مثبتی که در مورد این نوشیدنی وجود دارد آن است که چون بسیار خوشمزه و دلچسب است کودکان و نوجوانان نیز به مصرف آن علاقمند هستند. بنابراین می توان به این شیوه آنها را از فواید نوشیدن شیر نیز بهره مند ساخت.

طرز تهیه شیر نسکافه خوشمزه
این نوشیدنی را می توان به صورت ساده یا رژیمی تهیه نمود. لازم به ذکر است که هر دو نوع، بسیار خوش طعم هستند.
مواد اولیه:

  • شیر کم چرب، 1 فنجان
  • نسکافه محلول در آب جوش، 4 قاشق چایخوری
  • وانیل، نصف قاشق چایخوری
  • شکر، دو قاشق مرباخوری

طرز تهیه:
اگر در مواد لازم بیان شده به جای شیر کم چرب از شیر پرچرب به همراه یک قاشق پایخوری خامه سبک استفاده شود شیر نسکافه معمولی به دست خواهد آمد. همچنین، می توان بر مبنای ذائقه، میزان شکر را به سمت تلخی یا شیرینی بیشتر، تغییر داد.
در یک شیر جوش، شیر را گرم کنید. زمانی که شیر به مرحله جوشیدن رسید نسکافه محلول در آب را به آن بیفزایید. در نهایت با افزودن شکر و وانیل می توان به یک شیرنسکافه گرم و خوشمزه دست یافت.
توجه کنید نسکافه محلول در آب، قابلیت حل شدن در شیر سرد را هم دارد. لذا اگر در این دستور از شیر سرد به جای شیر گرم استفاده شود نوشیدنی شیر نسکافه سرد حاصل خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *