نسکافه

پودر نسکافه گلد 100 گرمی کلاسنو

کلاسنو در مسیر عرضه مستقیم پودر نسکافه های گلد خود، از انواع بسته بندی های 50، 100 و 200 گرمی استفاده می نماید که قیمت های رقابتی از مزیت های این محصول به حساب می آید.
تولید نسکافه این روزها توسط شرکت ها با برندهای تجاری متنوعی انجام می شود که در این زمینه کلاسنو سنگاپور به عنوان یکی از شرکت های فراوری کننده دانه های قهوه می باشد که توانسته تولید نسکافه های گلد و کلاسیک را با بهره مندی از مرغوب ترین دانه های قهوه از جمله کلمبیا به انجام رساند و همانطور که می دانید نوع دانه های انتخابی، برروی کیفیت نهایی نسکافه های تولید شده تاثیر می گذارد.
اما پس از تولید با کیفیت یک محصول نظیر نسکافه، نوع بسته بندی نیز می تواند از اهمیت قابل توجهی برخوردار باشد و شرکت کلاسنو با در نظر گرفتن تمامی سلیقه ها و کاربردهای مختلف، اقدام به ارائه بسته بندی های متنو از 50 گرم تا 200 گرم نموده تا شرایط فروش عمده آن، امکان تامین انواع گزینه ها را نیز برای مشتریان فراهم آورد.
از طرفی ارتباط با نمایندگی کلاسنو هم این مزیت را به همراه می آورد که بتوانید به قیمت های روز دست یافته و همچنین بتوانید از اشانتیون های در نظر گرفته نیز بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *