پاستیل

قیمت انواع پاستیل خرسی و نوشابه ای مرغوب

انواع پاستیل خوشمزه و رنگارنگ خرسی و نوشابه ای ساده و شکری به دلیل آنکه مرغوب هستند جز قدیمی ترین مدل ها در بازار ایران نیز بوده و قیمت خرید و فروش آنها به ویژه در حجم های عمده بسیار مناسب است. 
شاید تعجب کنید اگر راجع به تولید شکلات های ژلاتینی به نام پاستیل اطلاعاتی نداشته باشید. حدود صد سال پیش، یک کارگر آلمانب در شهر بن آلمان، تصمیم گرفت برای تهیه شکلات به مواد اولیه آبنبات هایی که تولید می کرد مقداری ژلاتین بیفزاید. 
نتیجه کار، نسل اولیه پاستیل هایی بود که به شکل خرسی و شیشه ای تولید شد. شگفت اور بود! اما استقبال مصرف کنندگان به اندازه ای چشمگیر بود که در مدت زمان بسیار کوتاهی چندین شعبه عرضه پاستیله های خرسی در سراسر آلمان تاسیس شد.
در ایران نیز، همانند سایر کشورها از بدو ورود پاستیل به کشور، توجه بسیار زیادی از سمت مصرف کنندگان به این فرآورده شد. نسل های اولیه و قدیمی تر پاستیل، همان مدل های خرسی و نوشابه ای بودند که هنوز هم در قفسه های روشگاه های مختلف، پابرجا هستند.
اگر بخواهیم نگاهی کوتاه به انواع این مدل ها بیندازیم با پاستیل های خرسی و نوشابه ای ساده و شکری و در رنگ های گوناگون و در اندازه های کوچک و بزرگ روبرو می شویم که همگی بسیار خوشمزه و محبوب هستند.
خوشبختانه، قیمت این پاستیل ها نیز از همان زمان ارائه در بازار تاکنون بسیار مناسب بوده و هست و این نیز یکی دیگر از نکات مثبت در مورد این دسته از تنقلات می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *