شکلات

مرکز توزیع شکلات کاکائویی ساده و مغزدار

آیا جز این است که یکی از فوق العاده ترین و خوشمزه ترین انواع شکلات، نوع ساده یا مغزدار کاکائویی است؟ آیا می توان با مرکز اصلی توزیع این محصول که لیستی کامل را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد ارتباط برقرار نمود؟
میوه کاکائو در شرایط آب و هوایی گرم و مرطوب استوایی کشت شده و پرورش می یابد. دانه آن بسیار سخت بوده و باید در کارخانه مورد فرآوردی قرار بگیرد تا به پودر نرم و قابل مصرف تبدیل گردد. پودر کاکائو پایه اصلی تهیه انواع شکلات کاکائویی است.
اما در این میان، برای احترام به سلایق مختلف مصرف کنندگان، شکلات های کاکائویی در انواع مختلف ساده و مغزدار تولید و عرضه می شود که از موادی مانند کرم کارامل، فندق یا کرم های شیری و ژلاتینی به عنوان مغز در تهیه شکلات بهره گرفته می شود.
مراکز توزیع و پخش انواع شکلات به عنوان پرمصرف ترین محصول در حوزه تنقلات، بسیار زیاد هستند که در تمامی شهرها و نقاط کشور پراکنده شده اند. اما آیا تمامی آنها جنس مرغوب و اصل را با قیمت های مناسب عرضه می کنند؟ 
برای آنکه به این سوال، پاسخ مثبت داده شود کافی است به مراکز مرجه و تامین کننده اصلی با تماس تلفنی ارتباط موثر برقرار نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *