نسکافه

فروشگاه تهیه نسکافه تلخ و شیرین

نسکافه پودری بر مبنای قهوه است که بر مبنای شکری که در تولید آن به کار می رود به صورت های تلخ و شیرین در انواع فروشگاه سنتی و اینترنتی سراسر کشور قابل ارائه و تهیه است.
از تولد و حضور محصولی به نام نسکافه مدت زمان زیادی نمی گذرد. اما در همین مدت کم با استقبال چشمگیری همراه بوده است. ایده تولید این محصول بازمی گردد به تحقیقاتی که از سمت شرکت های ارائه کننده انواع قهوه، به عمل آمد. در واقع در یک بازه زمانی مشخص، از میزان خریداری پودر قهوه کاسته شد که بعد از پژوهش های مختلف، مشخص شد که دو عامل در ایجاد چنین شرایطی نقش عمده داشته است. در ادامه ب بیان این مطلب می پردازیم.
عامل اول، مربوط به زمان است. دم کردن قهوه، زمان بر است. بنابراین، نمی توان آن را هر موقع از روز که تمایل داشت مصرف نمود. به ویژه آنکه قهوه را نباید به هیچ وجه دوباره داغ کرده و مصرف نمود. چرا که مایع حاصل هیچ کدام از خواص قهوه را ندارد و تنها طعمی تلخ دارد. مورد دوم نیز به تجهیزات مورد نیاز برای آماده سازی قهوه بازمی گردد که در همه جا موجود نیست. 
فاکتورهای بیان شده سبب شد تا شرکت های تولیدکننده به فکر تهیه پودرهای آماده ای بیفتند که نه تنها نیاز به وسایل خاصی برای تهیه ندارد بلکه به سرعت نیز برای نوشیده شدن آماده شوند. به این ترتیب، نسکافه متولد شد.

انواع نسکافه تلخ و شیرین
پس از تولید، کارتن های حاوی پودر نسکافه توسط برندهای مختلف، راهی فروشگاه ها شدند. در ابتدا استقبال چندانی از آن نشد. اما به تدریج مصرف آن همه گیر شد به طوری که در مدت زمان بسیار کوتاهی به یکی از پرمصرف ترین نوشیدنی ها تبدیل گشت.
یکی از مزیت های مهم نسکافه آن است که با توجه به ذائقه مصرف کنندگان خود، در انواع متنوعی به صورت نسکافه تلخ و نسکافه شیرین تولید شده و قابل تهیه است.

نسکافه تلخ و شیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *