تافی

فروش لوازم شیرینی پزی خانگی

طراحی و ساختاری که در ساخت لوازم قنادی خانگی امروزی به کار رفته است سبب تحولات چشم گیری در صنعت شیرینی پزی شده است و فروش آن را نیز افزایش داده است.
لوازم شیرینی پزی خانگی امروزی برای همگان قابل استفاده است و حتی مبتدی ترین افراد با اندکی تمرین نیز می توانند با آنها کیک و شیرینی های مناسب برای اعضای خانواده خود تهیه نمایند.
هر چقدر که برنامه ریزی برای پخت یک شیرینی دقیق باشد عدم استفاده از لوازم شیرینی پزی درست و مناسب می تواند تمام زحمات یک شیرینی پز را به راحتی به باد دهد.
در مراکز فروش تجهیزات قنادی می تواند انواعی از آنها را با قیمتی متفاوتی مشاهده نمود که این سبب می شود که هر فردی می تواند با کمترین سرمایه نیز انواع لوازم شیرینی پزی به راحتی برای خود تهیه نماید.

کاترهای جذاب سیلیکونی
کاترها که در شکل نیز کاملا مشخص می باشد از جنس سیلیکون بوده و می توان از آنها برای پخت کوکی های جذاب برای کودکان استفاده نمود و یک عصر لذت بخشی را با خانواده تجربه نمود این قبیل کاترها در مراکز فروش در مدل های مختلفی به فراوانی می توانند یافت شوند.
این قالب تا حرارت 450 درجه فارنهایت می توانند گرما تحمل نمایند از این رو به راحتی می توان آن را بر روی یک قالب یا ماهی تابه نچسب قرار داد و مایه خمیر را به داخل آن ریخته و بعد از پخته شدن آن را بدون چسبیده شده مایه به آن جدا نمود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *