تافی

بورس ابزار و لوازم قنادی خارجی

آیا می دانید بخش بسیاری از ابزار و لوازم قنادی به ویژه نوع خانگی آن که در بورس های فروش آن معرفی می گردد از تولیدات خارجی می باشد؟
افزایش تقاضا برای انواع ابزار و لوازم قنادی گویی نتوانسته خود را با تولیدات داخلی کشور هماهنگ نماید این امر و وجود کیفیت های بسیار بالا و متنوع در محصولات کشورهای خارجی سبب شده است که نیاز را برای واردات افزایش دهد.
در ایران نیز برخی از لوازم و ابزار های قنادی تولید می گردند اما در عین حال برند های خارجی همچنان عرصه رقابت را بر تولیدات خارجی در مراکز و بورس های فروش تنگ نموده اند.
امید است که روزی بتوانیم انواع تولیدات در زمینه انواع ابزار لوازم قنادی و آشپزی را با کیفیت و تنوع بسیار گسترده با قیمت مناسب در بورس های فروش آنها در سراسر کشور ارائه نماییم.


قلم پنکیک

این بطری با طراحی کاربر پسندی طراحی شده است و دارای بدنه شفاف و براقی می باشد که به راحتی می توان مواد خمیر خود را داخل آن ریخته و به راحتی و با سرعت بالا مورد استفاده قرار داد.
درجه های درج شده بر روی بطری کار اندازه گیری و ایجاد شکل های یک اندازه پنکیک و شیرینی را می توانند ساده تر نمایند و پیچ پایین بطری کمک می کند که مواد را به شکل ملایمی به نوک قلم هدایت نمود.
سطح گسترده این قلم سبب می شود که به راحتی بر روی میز کار بایستد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *