تافی

فروشگاه آنلاین لوازم قنادی لوکس

لوازم قنادی لوکس امروزی، مدرن تر و توسعه یافته تر از مدل های قبل خود می باشند اما تنها فروشگاه های آنلاین معتبر می باشند که تنوع کافی و خوبی از آنها را عرضه می نمایند.
لوازم قنادی لوکس را می توان لوازم قنادی حرفه ای نیز نام گذاری نمود چرا که از کیفیت و کارایی خاص تری برخوردار می باشند و انجام کارهای پخت و پز را می توانند سریع تر و با کیفیت تر نمایند.
فروشگاه های آنلاین مدرن تر همواره در جستجوی لوازم قنادی لوکس تر و امروزی تر می باشند و با خدمات دهی مناسب سعی می نمایند که امکانات دریافت انواع آنها را برای همگان در نقاط مختلف کشور فراهم آورند.

آستر ورقه ای سیلیکونی
این آستر یک نوع پوشش نچسب انعطاف پذیر می باشد که در کشور فرانسه تحت نام تجاری سیلپات تولید شده است و نام لاتین آن Silpat Silicone Cookie Sheet Liners می باشد.
کافی است این آستر قبل از پخت سری بعدی از کوکی و شیرینی ها در زیر آنها قرار داده شود و بعد از پخت تفاوت آن را احساس نمود و از این محصول منحصر به فرد لذت برد.
این ورقه سیلیکونی قابلیت استفاده مجدد دارد و با آن دیگر سطح قالب و سینی نیازی به روغن کاری نخواهد داشت و دارای مقاومت بسیار بالایی تا 480 درجه فارنهایت در فر دارا می باشد و بعد از اتمام کار به راحتی می توان آن را سطح قالب بلند نمود و خوردن کیک و شیرینی نچسبیده و خوشمزه را تجربه نمود!


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *