تافی

سفارش تجهیزات لوازم قنادی جدید

تجهیزات و لوازم قنادی جدید امروزی بیش از گذشته دارای جذابیت و کاربرد می باشند و در هنگام سفارش، افراد آنها را با دقت عمل بیشتری انتخاب می نمایند.
افرادی که در حرفه شیرینی پزی چه در خانه و چه در کارگاه ها فعالیت می نمایند می دانند که همراه بودن با روش ها و متدهای روز برای رقابت و در صحنه بودن اهمیت بالایی دارد.
از این رو تجهیزات و لوازم قنادی جدید و خاصی را به محض عرضه بررسی نموده و در صورت مناسب بودن اقدام به سفارش و استفاده از آن می  نمایند.

قالب هوشمند کوکی و بیسکویت
در بین تجهیزات و لوازم قنادی ، قالب ها و ملد از جمله مواردی می باشند که جدید شدن در آنها بیشتر از محصولات دیگر مشاهده می گردد.
از جمله آنها قالبی با نام The Smart Cookie می باشد که می توان خمیر و مواد مورد نظر را در آن در یخچال به راحتی نگه داری نموده و در هر زمان اقدام به پخت آن نمود چرا که ساختار آن به شکلی است که مواد در آن تازه و با کیفیت باقی می ماند.
به سادگی می توان آن را در هر زمانی که لازم بود از یخچال برداشته و آن را به یک سینی شیرینی پزی منتقل نمود. شکل کوکی ها می تواند برای بسیاری از بچه ها دارای جذابیت باشد و آنها را به خوردن آنها به جای خوردن تنقلات بی ارزش بی نیاز سازد.
توجه داشته باشید این قالب برای استفاده از در فر و ماکروویو مناسب نمی باشد!


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *