ما را با دیگران به اشتراک بگذارید

این محصول از این بازرگانی حذف شده است.

لطفا سوال نفرمایید

بیسکویت ساقه طلایی شرکت مینو دارای انواع مختلفی است و کرمدار آن در طعم های موزی و پرتقالی در بازار داخل یا جهت صادرات به کشورهای همسایه تولید می گردد.
ایران رقابت تنگاتنگی با غول های عرصه شیرینی در دنیا دارد و در حال حاضر یکی از صادرکنندگان قدر به شمار می آید. با افزایش صادرات در بخش غیر نفتی می توان به توسعه و تعالی جامه عمل پوشاند.
آمارها نشان می دهد که مصرف کیک و بیسکویت در کشور ما بالاست و سرمایه گذاری در این بخش می تواند سودآوری به دنبال داشته باشد.
در این صنعت میزان صادرات بسیار بالاست و تراز مثبتی نسبت به واردات دارد و بسیاری از کشورهای پیشرفته نیز از مصرف کنندگان محصولات ایرانی هستند.
شرکت های مینو، آناتا، چیچک، شیرین عسل از تولیدکنندگان موفق این عرصه هستند و در کنار بیسکویت بسیاری از تنقلات را نیز راهی بازار مصرف می کنند.
در میان مینو با سالها سابقه تولید بیسکویت و شیرینی جایگاه مناسبی در صنایع غذایی دارد و انواع بیسکویت ساقه طلایی را به کشورهایی نظیر عراق، افغانستان، ارمنستان، حوزه خلیج فارس و حتی بسیاری از کشورهای آسیای میانه و آفریقا صادر می کند.
بیسکویت های ساقه طلایی مینو شامل انواع سبوسدار و کرمدار است که طعم های متنوع بیسکویت کرمدار ساقه طلایی به فروش بیشتر آن در بازار کمک می کند.


شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.