ما را با دیگران به اشتراک بگذارید

این محصول از این بازرگانی حذف شده است.

لطفا سوال نفرمایید

صنعت شیرینی و بیسکویت کشور از موارد پربازده است که سالانه درآمد ارزی فراوانی را وارد کشور می کند. پخش عمده انواع شکلاتی با مزیت نسبی قیمت همراه است.
مواد اولیه در بیسکویت نقش بسیار موثری را ایفا می کند و هر کدام از آنها می تواند در تولید محصول نهایی و کیفیت آن نقش داشته باشد.
مواد اولیه عمومی در بیسکویت عبارتند از:
آرد، شکر، روغن یا مارگارین، کمی آب، اسانس ها و اسیدی کننده ها در کنار سایر مواد افزودنی.
آب با اینکه مصرف بسیار کمی دارد اما نقش آن به مراتب می تواند پررنگ باشد. برای مخلوط شدن بهتر ترکیبات و تشکیل گلوتن استفاده می شود و در مواردی که مقدار مواد مایع کم است و تخم مرغ بکار نمی رود، از خواص آب بهره می گیرند.
و اما آرد
آرد یکی از اصلی ترین مواد اولیه در بیسکویت است که بهتر است از آرد هایی استفاده شود که از گندم ضعیف و کم پروتئین تولید شده اند، زیرا هرچه آرد سخت تر باشد برای تهیه بیسکویت ترد می بایستی مقدار روغن و شکر را افزایش داد.
آرد بکار رفته در بیسکویت دارای ویژگی های دیگری نیز می باشد که شامل درصد رطوبت، میزان پروتئین، مقدار ذرات و رنگ مناسب است که نباید تیره باشد.
از عوامل تاثیرگذار در صنعت بیسکویت بالارفتن قیمت مواد اولیه می باشد که تا حد زیادی در قیمت نهایی بیسکویت موثر است.
در سالهای اخیر با افزایش نسبی قیمت در مواد اولیه ذکر شده روبرو بودیم که از جمله موارد مهم برای این صنعت بود.
بیسکویت های شکلاتی دارای ماده مفید و مغذی شکلات هستند که به مقدار معین در ترکیب بیسکویت جای می گیرد. بیسکویت شکلاتی یکی از مواد خوراکی است که با مقدار مصرف بالایی در داخل و سایر بازارهای خارجی روبرو بوده و پخش آن در موارد متعدد و عمده انجام می پذیرد.


شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.