شکلات

سفارش انواع شکلات با لوگو اختصاصی

سفارش انواع شکلات با طرح و لوگو های اختصاصی به همراه بسته بندی های منحصر به فرد، یکی از روش های تبلیغاتی می باشد اما عدم آشنایی شرکت ها، سبب شده تا از مزیت های این ایده، محروم بمانند.
امروزه تبلیغات، اساس اولیه برای موفقیت شرکت ها و مجموعه هایی خواهد بود که رشد آن ها در نتیجه ارتباط گیری با مشتریان می باشد که ایده ها و راهکارهای متعددی در این مسیر ارائه شده است اما آیا با روش تبلیغاتی با شکلات های سفارشی آشنا هستید؟
هر بازه زمانی، از روش های خاصی برای تبلیغات استفاده می نماید و امروزه، بهره گیری از شکلات های سفارشی یکی از جدیدترین راهکارهایی است که توانسته بازدهی قابل توجهی را نیز به همراه داشته باشد.
هر شرکت و ارگانی، دارای برندی است که معرف آن سازمان می باشد اما حال تصور کنید که از همین برند خود، برای پذیرایی خود نیز استفاده نمایند. حال چه اتفاقی می افتد؟
همانطور که می دانید یکی از مهم ترین اصول ارتباط گیری با مشتریان، ماندگاری در ذهن آن ها است و پذیرایی از شکلات هایی با طرح و لوگوی اختصاصی، می تواند از جذابیت ویژه ای برخوردار باشد.
اما این مسئله به دلیل ناب و تازه بودن، سبب شده تا بسیاری از شرکت ها با آن آشنایی نداشته و از غافله سبقت عقب بمانند.
کاربردهای این شکلات ها، تنها مربوط به پذیرایی نمی باشد. حتما شما هم به عنوان یک شرکت صاحب برند، در مناسبت ها و اعیاد مختلف، به پرسنل خود، هدیه می دهید که در این بین، شکلات هم دیده می شود. حال اگه شکلات هایی با برند و نام شرکت شما به همراه بسته بندی های اختصاصی ارائه شود، بدون شک، گام بزرگی در عرصه برندسازی خواهد بود.

شرکت ساخت شکلات سفارشی
حال که با ویژگی ها و مزیت های شکلات های سفارشی با لوگو اختصاصی آشنا شدیم، نوبت به مرحله تولید آن می رسد تا بتوان یک ایده اختصاصی را به مرحله اجرا رسانید.
خاص بودن، با وجود تعداد رقبای بالا، با ایده های متعددی قابل انجام می باشد و تولید جدیدترین و خوشمزه ترین شکلات های سفارشی، در این مسیر می تواند بهترین گزینه باشد.
تولید این شکلات ها، با بهره گیری از شکلات های بلژیکی، سبب می شود تا ساخت و قالب گیری آن با دقت و کیفیت بیشتری انجام پذیرد و از طرفی، طعم بی نظیر این شکلات ها نیز از دیگر مزیت های آن به حساب می آید.

سفارش جعبه شکلات تبلیغاتی

علاوه بر شکلات، نوع جعبه و بسته بندی آن نیز تاثیر گذاری ویژه ای در ذهن مخاطب دارد که می توان آن را نیز بر اساس برندهایی که مشتریان معرفی می نمایند، تولید نمود.
این بسته بندی ها با توجه به اهدافی که در نظر گرفته شده است، می تواند دارای طرح ها و مدل های متعدد و همچنین با اندازه های مختلف باشد.
به طور مثال، در صورتی که این شکلات ها، برای پذیرایی انتخاب شده است، می توان از ست های مدیریتی استفاده نمود تا آن را برروی میز خود قرار داد و همچنین هدایای تبلیغاتی نیز با انتخاب جعبه های چوبی در اندازه های ده عددی، 36 عددی و … امکان پذیر خواهد بود.
اما توجه داشته باشید که این بسته بندی ها نیز دارای آرم و لوگوی شما نیز هستند تا ماندگاری و تبلیغات جامع تری را به انجام رساند.

عکس شکلات تبلیغاتی
در ادامه، تصاویر برخی از نمونه سفارشات از برندهای مختلف را در اختیار شما قرار می دهیم تا با آشنایی بیشتر، بتوانید طرح و مدل خود را ارائه نماییم تا در این مسیر، با کمترین هزینه، بزرگترین تبلیغات و برندسازی را به انجام رسانید.
این شکلات ها می تواند برای هتل ها، شرکت های خصوصی و دولتی و ارگان ها و سازمان های متعددی مناسب باشد که با حداقل سفارش 1000 عدد، می توانید از قیمت های رقابتی بهره مند شوید و سفارشات مطرح شده در خصوص این شکلات های تبلیغاتی، از کلیه شهرها قابل دریافت خواهد بود.

شکلات با لوگو اختصاصی
شکلات با لوگو اختصاصی
شکلات با لوگو اختصاصی
شکلات با لوگو اختصاصی
شکلات با لوگو اختصاصی
شکلات با لوگو اختصاصی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *