قهوه

مرکز خرید عمده قهوه مرغوب لاوازا

قهوه لاوازا یکی از انواع مرغوب قهوه ایتالیایی است که در مرکز خرید عمده قهوه و کاکائو، مورد درخواست فروشگاه ها و شرکت های زیادی می باشد.
کمتر کسی است که اهل نوشیدن قهوه باشد و نام قهوه لاوازا یا لاواتزا را نشنیده باشد. لاوازا مانند همه کمپانی های بزرگ قهوه در جهان، انواع محصولات قهوه را برای شرایط و سلیقه های متفاوت ارائه می دهد.
یکی از ابتکارات جالب لاوازا هنگام سفارش قهوه این است که بر اساس چند گزینه که به صورت سوالاتی از سفارش دهنده پرسیده می شود، قهوه مورد نظر را سرو می کند. به این ترتیب کسی که نام قهوه مورد علاقه خود را نمی داند به این ترتیب می تواند، با قهوه محبوب خود بیشتر آشنا شود.

خرید قهوه لاوازا سفارشی
برای خرید عمده قهوه، شاید جالب باشد که به این سوالات پاسخ داده و از بین پودرهای قهوه مرغوب لاوازا، یکی را سفارش داد. این سوالات شامل موارد زیر می باشد:

مشخصات حسی؟
در این بخش باید میزان معطر بودن (flavor)، ساختار (body) و شدت (intensity) نوشیدنی مورد علاقه، بر اساس نمره 1 تا 5 مشخص شود.

با شیر یا بدون شیر؟
پس از پاسخ دادن به این سوال به مرحله بعدی می رویم.

روش آماده سازی
حال لازم است انتخاب کنید که کدام روش دم کردن را برای نوشیدنی مورد علاقه خود در نظر گرفته اید. روش های موجود عبارت است از اسپرسو، فرنچ پرس، موکا، فیلتر و در نهایت کپسول قهوه

این سه مرحله کمک می کند که بتوان قهوه مرغوب لاوازا را بر اساس سلیقه خود در مرکز خرید اینترنتی لاوازا سفارش دهیم. لازم به ذکر است، خرید عمده فقط برای پودر قهوه لاوازا امکان پذیر است و برای سفارش دانه ها، از طریق مرکز اینترنتی نمی توان اقدام کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *