قهوه

خرید اینترنتی قهوه روبوستا برزیل

یکی از انواع قهوه که مورد مصرف بسیاری دارد روبوستا برزیل است که معمولا خرید آن به صورت عمده از طریق سایت های اینترنتی نیز صورت می پذیرد.
بیشترین کشت گیاه روبوستا در قاره آفریقا و پس از آن در کشورهای برزیل، هند و اندونزی صورت می گیرد. در برزیل، روبوستا در نواحی که به آن “کونالوین” می گویند کشت و برداشت می شود. 
این در حالی است که در تحقیقات اخیر، با هدف “افزایش قدرت گیاه روبوستا” و کیفیت میوه آن در جهت افزایش طعم دهی و عطر قوی تر آن، آن را به صورت ترکیبی پرورش می دهند. این نوع قهوه های جدید، علاوه بر آنکه ویژگی های موروثی از انواع روبوستا را دارند همچنین، نسبت به آفات و بیماری ها نیز مقاوم تر هستند.
محققان در نقاطی که مساعد برای پرورش قهوه روبوستا هستند، از جمله کشور برزیل، دست به این تحقیق زده اند که به نتایج رضایت بخشی رسیده اند. 
پس از بحث در مورد قهوه روبوستا و کشت ان، اکنون نوبت به ررسی نحوه توزیع آن در سراسرکشور به منظور دسترسی مشتریان مختلف و در حجم های متفاوت می رسد. خوشبختانه، تکنولوژی به نام “اینترنت” در این زمینه بسیار راه گشا است.
بسیاری از خرید و فروش ها در مقادیر عمده با بهره گیری از اینترنت، سبب کاهش مصرف زمان و هزینه شده که همین فاکتورها نیز تجارت الکترونیک را به پدیده ای محبوب در این حوزه تبدیل نموده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *