قهوه

قیمت پخش پودر قهوه سبز کیلویی

قهوه سبز به صورت پودر و دانه کیلویی به خاطر تاثیر آن در امر لاغری به صورتی گسترده و با قیمت مناسب در سراسر کشور مورد پخش قرار می گیرد.
دانه های قهوه سبز، در واقع دانه های گیاه قهوه هستند که هنوز برشته یا به اصطلاح، روست نشده اند. طبق مقالاتی که در ژورنال های تغذیه معتبر به چاپ رسیده است در جریان برشته کردن، برخی از مواد مفید موجود در دانه های قهوه از دست می رود.
در این میان، توجه بسیار زیاد رسانه های مختلف همانند مجلات ورزشی و سایت های اینترنتی مرتبط، به تاثیر مثبت نوشیدنی قهوه سبز در امر لاغری، این محصول به مکملی محبوب برای آب کردن چربی های بدن و کاهش وزن تبدیل شده است.
اما توصیه بر آن است که اگر شخصی در شرایط ویژه پزشکی قرار داشته باشد حتما باید در مورد مصرف این نوشیدنی با پزشک خود مشورت نماید. به علاوه، مصرف بیش از سه فنجان آن برای سایر افراد به هیچ وجه توصیه نمی شود.
قهوه سبز موجود در بازار به صورت های پودر و دانه وجود دارد که اگر آسیاب برای تبدیل دانه به پودر را در اختیار ندارید ساده ترین شیوه برای استفاده از این فرآورده بهره گیری از پودر آن است که بنا به نیاز مصرف کنندگان به صورت های مختلف فله ای، کیلویی و حتی گرمی قابل تهیه می باشد. به علاوه، می توان برای تعدیل در طعم به هنگام آسیاب کردن از اسانس های طبیعی همچون هل یا دارچین استفاده نمود. 
محبوبیت و مطلوبیت این محصول، آن را در بازارهای مصرف مختلف به فرآورده ای ممتاز تبدیل کرده است که همین عامل نیز سبب شده است به صورت گسترده و با قیمت های مختلفی در سراسر کشور مورد پخش و عرضه قرار بگیرد. 
قیمت قهوه سبز به صورت پودر، معمولا از قیمت دانه آن بیشتر است. اما تفاوت قیمت آنها چندان متفاوت نیست. برای اطلاع از قیمت های مناسب، تنها کافی است با یک تماس با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید تا در اسرع وقت و با یک مشاوره صحیح به آنچه مد نظر شما است برسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *