شکلات

شکلات صبحانه فندقی nutella

Nutella به عنوان یکی از شکلات های صبحانه با طعم فندقی می باشد که تولید ترکیه، آلمان و لهستان، نشان دهنده موفق بودن این برند بوده است.
مصرف شکلات های صبحانه نوتلا، نه تنها در بازار داخلی، بلکه در اکثر کشورهای خارجی نیز رو به افزایش بوده است و نوتلا آلمان به منظور تامین عمده شکلات های صبحانه مورد نظر کلیه کشورهای متقاضی، اقدام به راه اندازی خط تولیدهای جدید خود در ترکیه، لهستان، ایتالیا و هلند نموده است و در نتیجه می توان در موقعیت های مختلف، اقدام به عرضه این شکلات های فندقی نمود.
بسته بندی های 350 گرمی این شکلات های صبحانه برای مصرف خانگی گزینه مناسبی خواهد بود حال آنکه بسته بندی های بزرگتر آن نظیر وزن های 800 گرمی می تواند برای مصرف کافی شاپ و نوتلا بارها مناسب باشد.
در تمامی این موارد، توانسته ایم به صورت عمده، فعالیت های مربوط به فروش عمده این شکلات های صبحانه را به انجام رسانیم که می توانید شما هم در جهت ثبت درخواست های خود اقدام به ارتباط با ما نمایید.

راز موفقیت شکلات نوتلا چیست؟

شاید شما که در زمینه شکلات های صبحانه نوتلا فعالیت می نمایید، این سوال را از خود پرسیده باشید که چه عاملی باعث موفقیت شرکت نوتلا شده به گونه ای که کارخانه های تولیدی این شرکت، در کشورهای کانادا، استرالیا، هند، آمریکا، آلمان و بلژیک و در مجموع در 16 کشور در حال فعالیت های تولیدی می باشند؟
ایده خاص تولید شکلات های صبحانه با طعم فندقی، به عنوان یکی از مهم ترین عوامل استقبال از این محصول بوده است به گونه ای که فررو توانسته این محصول را با ترکیب کم شکلات به همراه حجم بالای فندق تولید نماید و همین مسئله به کاهش هزینه های خرید نیز کمک می نموده است.
میکله فرررو نیز به عنوان یک تاجر در این عرصه توانست نامی ویژه برای این محصول به صورت نوتلا انتخاب نماید که به معنی آجیل و یک پسوند خارجی می باشد و همین نام نیز به دلیل ماندگاری در ذهن مخاطب، عاملی برای موفقیت فروش نیز شده است.
طبق مطالعات انجام شده، در طول سال شاهد مصرف 365 میلیون کیلوگرم شکلات نوتلا در جهان هستیم و همین مسئله نشان دهنده یک موفقیت عظیم از سوی این شرکت تولیدی می باشد و در حال حاضر 160 کشور در جهان به عنوان مصرف کنندگان این شکلات های صبحانه شناخته شده اند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *