قهوه

قیمت فروش پودر قهوه ترک فله ای

پودر قهوه ترک اگر به شیوه ای صحیح، دم کشیده و آماده شود ماحصل آن یک فنجان نوشیدنی پرطرفداری خواهد بود که همین میزان بالای مصرف کننده سبب شده است تا این محصول به صورت فله ای با قیمت مناسب، خرید و فروش گردد.
در میان انواع نوشیدنی های کلاسیک که در کافی شاپ ها و مجالس مختلف، نوشیده می شود قهوه را می توان یکی از محبوب ترین ها دانست. این استقبال چشمگیر نیز ناشی از طعم و رایحه فوق العاده این فرآورده است. توجه به عواملی مانند نحوه روست شدن قهوه می تواند علاوه بر آن که طعم خالص نوشیدنی قهوه را حفظ کند در ماندگاری آن نیز تاثیر مستقیمی دارد.
در ایران، قهوه ترک، مطلوب ترین نوع این نوشیدنی بوده و روزانه هزاران فنجان از آن نوشیده می شود. جالب است بدانیم که در منوی غالب کافی شاپ ها، اولین نوشیدنی ذکرشده، قهوه ترک است. 
چنین مصرف و در نتیجه تقاضای بالایی، عرضه متناسب با آن را می طلبد. بنابراین، مناسب است برای مکان ها و افرادی که میزان مصرف آنها عمده تر است، این محصول به صورت فله ای تهیه گردد تا خریدی بهتر و مناسب تر صورت پذیرد. 
پودر قهوه ترک، برخلاف قهوه فرانسه کاملا نرم و آسیاب شده بوده و به هنگام تهیه، یک لایه کف بر روی فنجان حاوی نوشیدنی، تشکیل می گردد. 
توصیه بر آن است که به جهت تهیه انواع قهوه به صورت دانه یا پودر و خام یا روست شده از مراکز معتبر و آشنا به این امر، به جهت خریدی با قیمت مناسب و منصفانه بهره گرفته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *