نسکافه

پخش اینترنتی نسکافه اسپرسو دیویدف

پخش نسکافه دیویدف به صورت اینترنتی، فرصتی را برای ساکنین همه شهرها فراهم آورده تا از اسپرسو فوری این برند سوئیسی آلمانی نیز، استفاده نمایند.
دیویدف از محصولات فوری قهوه بوده که با روش فریز دراید تولید می شود. اما قهوه تولیدی این کمپانی در انواع دانه و قهوه فوری عرضه می شوند. قهوه های فوری دیویدف شامل 3 مدل مختلف می باشد این سه مدل با نام های ریچ آروما، فاین آروما و اسپرسو؛ در سراسر کشور پخش می شوند.

انواع قهوه فوری دیویدف
ریچ آروما: یک قهوه فول بادی و قوی و ترکیبی از دانه های آمریکای جنوبی و غرب آفریقا است. یک لایه کرما قهوه ای نیز در روی آن تشکیل می شود. این قهوه مناسب کسانی است که به صورت حرفه ای قهوه می نوشند و عطر قوی قهوه برای آن ها اهمیت دارد.

فاین آروما:
یک قهوه با طعم لوکس و ملایم و ترکیبی از دانه های آمریکای مرکزی با دانه های عربیکا کلمبیا می باشد. طعم ملایم این قهوه، انتخاب کسانی است که قهوه با کیفیت و ملایم را می پسندند.

اسپرسو 57: این قهوه از ترکیب دانه های آمریکای لاتین، آفریقا و آسیای شرقی با یکدیگر به دست آمده است. علت اضافه کردن پسوند 57 به نام این قهوه، اشاره به تعادل بسیار دقیق و ظریفی دارد که بین مدت زمان روست شدن و درجه روست این دانه ها برقرار است. این تعادل زیبا را یک متخصص روستینگ قهوه به خوبی درک می کند. این نوشیدنی، یک اسپرسو قوی با طعمی غنی و لوکس می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *