شکلات

سایت اینترنتی بهترین شکلات سیاه ایرانی

شکلات سیاه یکی از بهترین و مرغوب ترین تولیدات تنقلات ایرانی است که علاوه بر فروشگاه های مختلف در انواع سایت اینترنتی نیز مورد عرضه قرار می گیرد.
نخستین کارخانه شکلات سازی در ایران حدود شصت سال پیش افتتاح شد و پس از آن بود که کارخانچات مختلفی در نقاط مختلف کشور تاسیس گردید. ورود فن آوری به این عرصه سبب شد تا رشد تولید انواع فرآورده های شکلاتی روندی چشمگیر داشته باشد.
در ابتدا همانند بسیاری از شرکت های خارجی، کارخانجات متعدد احداث شده، به تولید شکلات های شیری اکتفا می کردند اما به تدریج پس از گذشت چند سال، انواع متنوعی همچون شکلات تافی، دراژه، آبنباتی، سفید، مغزدار و سیاه نیز وارد خطوط تولید این شرکت ها شدند.
در میان انواع مختلف نام برده، شکلات سیاه با دارا بودن حداکثر میزان کاکائو در خود، بیشترین خواص را از این ماده غذایی باارزش به ارث برده است. به همین جهت است که شرکت های ایرانی بسیاری اقدام به تولید انواع شکلات سیاه با درصدهای مختلفی از چهل و پنج تا نود و پنچ درصد پرداخته اند.
خوشبختانه، بهره گیری از مواد اولیه مرغوب در کنار ماششین آلات روز دنیا و نیروی کار موفق، توانسته اند بهترین ها را در دنیای شکلات تولید و راهی بازارهای مختلف داخلی و خارجی کنند. 
استقبال از این محصولات تا آن اندازه است که علاوه بر هایپرمارکت ها، قنادی ها و فروشگاه های کوچک و بزرگ در سراسر کشور، سایت های مختلف اینترنتی نیز به ارائه انواع شکلات سفید، شیری، کاکائویی و تلخ اقدام کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *