ما را با دیگران به اشتراک بگذارید

این محصول از این بازرگانی حذف شده است.

لطفا سوال نفرمایید

آدامس های ایرانی از انواع تنقلات پیشنهادی برای صادرات خواهد بود و در میان تمامی شرکت های تولیدی، فرز به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای خرید عمده می باشد.
در میان صادرات انواع محصولات غیر نفتی، آدامس به عنوان نمونه ای از بهترین تنقلاتی می باشد که می توان برروی آن فعالیت نمود و در میان کشورهای متعددی که در حال فعالیت و همکاری هستند، عراق و افغانستان، بیشترین میزان مصرف را از آن خود داشته به گونه ای که طبق آمار به دست آمده، در سال گذشته در حدود 500 تن آدامس را توانسته ایم از تولیدات شرکت های ایرانی صادر نماییم.
افغانستان از پر مصرف ترین موقعیت های مکانی در زمینه آدامس می باشد که طول چند ماهه اخیر، شاهد خریدی به ارزش 2.6 میلیاردی بوده ایم و در همین زمینه توانسته ایم فرصتی برای همکاری های تجاری در زمینه صادرات آدامس فراهم آوریم.
فروش عمده آدامس های شرکت ایرانی فرز به عنوان یکی از بهترین گزینه هایی خواهد بود که می تواند مورد توجه برای تاجران قرار گیرد و در خصوص نحوه تامین آن از کارخانه نیز، اینترنت به یکی از شناخته شده ترین ابزارها تبدیل شده است.
آدامس های فرز با توجه به تنوعی که دارند در مدل های توپی، دراژه ای، استیکی و … ارائه می شوند و قیمت های ارزان آن به عنوان نمونه ای از بهترین آدامس هایی خواهد بود که می تواند مورد توجه مشتریان قرار گیرد تا در حوزه صادراتی آن وارد شوند.
این مرکز فرصتی برای سفارشات عمده داخلی و خارجی بوده که بتوانید یک خرید مطمئن از محصولات این شرکت را داشته باشید.

شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.