شکلات

واردات عمده شکلات تافی اولکر از ترکیه

انواع مختلف شکلات همچون انواع کاکائویی، مغزدار، کادویی و تافی، یکی از محصولاتی است که در برندهای مختلفی چون اولالا و اولکر از ترکیه در غالب واردات عمده وارد بازارهای کشور شده است.
برندهای مختلف شکلات در پی تولیدات متنوع تری در شرکت های خود هستند. چرا که آنها در پی رونق بیشتر و در نتیجه جذب مخاطبان بیشتری هستند. یکی از این شرکت ها اولکر هستند که با توجه به مطلب بیان شده به تولید انواع تافی ساده و مغزدار شیری و کاراملی اقدام نموده اند.
یکی از مزایای انواع شکلات تافی آن است که ماندگاری بسیار بالایی دارد به طوری که اگر امکان تغییر شکل ظاهری شکلات های کاکائویی در فصول و ماه های گرم سال وجود داشته باشد خوشبختانه انواع تافی قابل نگهداری در انبارهای مختلف بدون کاسته شدن از کیفیت آنها هستند.
برند اولکر در کشور ترکیه با توجه به موارد مختلف، اقدام به تولید انواع تافی شکلاتی در طعم های گوناگون نموده است و با توجه به بازار داغ آن در ایران، واردات تولیدات آن در حجم های عمده در ایام مختلف سال انجام می شود.
با توجه به انتخاب های مختلف مشتریان در مورد چنین تنقلاتی، مدل های گوناگون از آن وجود دارد که با حذف واسطه های مختلف، قیمت آنها برای عرضه در مقادیر مختلف، بسیار مناسب خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *