قهوه

نمایندگی پخش قهوه ایلی

در راستا پخش قهوه ایلی به صورت عمده نمایندگی اینترنتی آمادگی عرضه مستقیم این محصولات را دارا می باشد.
برند ایتالیایی قهوه ایلی، میکس مرغوب ترین دانه هایی می باشد که به وسیله آن بتوان یک اسپرسو خاص و منحصر به فرد را تهیه نمود. از دیگر محصولات شرکت ایلی می توان به کپسول، قهوه های آسیاب شده نیز اشاره نمود به گونه ای که در میکس این قهوه ها، از دانه های عربیکا مخصوص استفاده شده و همین مسئله به رقابتی شدن این محصول، کمک ویژه ای نموده است.

بسته بندی های دانه قهوه ایلی
از مشخصات بسته بندی قهوه های ایلی، می توان به داشتن ظروف استیل اشاره نمود که دانه و پودر قهوه با فشار در آن بسته بندی می شوند.
بخشی از تولیدات قهوه ایلی مربوط به دانه های بدون کافئین می باشد که به منظور جداسازی کافئین این دانه ها، به مدت سی دقیقه آن را با بخار، حرارت می دهند و شستشو با متیل کلراید و اتیل استات به مدت ده ساعت، از دیگر مراحلی است که کافئین قهوه را به کمترین مقدار می رساند.
شستشوی مجدد دانه ها با استفاده از بخار، بار دیگر سبب می شود تا کلیه حلال ها از آن جدا شده و یک قهوه بدون کافئین را ارائه نماید.

پخش قهوه ایلی

پخش عمده قهوه ایلی
آمار نشان می دهد که امروزه انواع قهوه های ایلی، در 131 کشور در جهان عرضه می شود و این مسئله نشان دهنده موفقیت های بالای این برند، در جهت تولید و فروش می باشد و ایران نیز به عنوان یکی از این کشورهای مصرف کننده خواهد بود که توانسته شرایط لازم برای واردات و پخش را فراهم نماید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *