ما را با دیگران به اشتراک بگذارید

این محصول از این بازرگانی حذف شده است.

لطفا سوال نفرمایید

آدامس های پولا یکی از قدیمی ترین محصولاتی می باشد که امروزه از میزان درخواست های کمتری برای خرید عمده برخوردار می باشد و برند فرز یک جایگزین مناسب برای آن خواهد بود.
انتخاب آدامس های ایرانی برای خرید عمده و پخش در بازار کشور از مزیت های بسیاری برخوردار می باشد که مهم ترین آن ها مربوط به داشتن قیمت مناسب آن خواهد بود.
از تنوع محصولات آدامس های فرز، می توان به آدامس های فوتبالی بادکنکی اشاره نمود که این محصول در بسته بندی های 200 عددی و با کارتن های دو بسته ای ارائه می شود تا اکثر مجموعه ها توان خرید عمده آن را داشته باشند.
آدامس های قلقلی هم نمونه دیگر از تنقلات شرکت فرز می باشد که در مدل های مکسی بال، پینت بال و فوتبالی و … ارائه می شود و هر یک از آن ها جذابیت و خاص بودن خود را خواهد داشت تا بتوانید به خرید عمده و پخش در فروشگاه ها اقدام نمایید.
آدامس های همبرگری این مجموعه هم که یکی از جدیدترین و خوشمزه ترین نمونه هایی می باشد که تعداد صد عدد از آن را در یک بسته قرار داده ایم تا عرضه آن را بتوانید به سادگی به انجام رسانید و تامین عمده این محصولات برای خرید عمده می تواند از طریق این مرکز امکان پذیر باشد.

شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.