شکلات

شرکت اصفهان شکلات رژیمی و بدون قند کامور

شرکت اصفهان شکلات با توجه به فن آوری های روز دنیا و نیاز جامعه، اقدام به عرضه محصولاتی مانند انواع شکلات و بیسکویت رژیمی و بدون قند با نام تجاری کامور نموده است.
چند سالی است که با افزایش صعودی میزان مصرف انواع فست فوی و شیرینی جات مختلف به همراه سبک زندگی نادرست و کم فعالیتی، افزایش وزن و تبعات آن، گریبان گیر بخش اعظم جامعه شده است.
یکی از نمودهای این مسئله را می توان در بیماری به نام دیابت مشاهده نمود که به دلیل عدم جذب انسولین توسط سلول های بدن رخ می دهد. بنابراین شخص دیابتی، ملزم به رعایت نکات تغذیه ای درستی نیز است. همجنین، بسیاری از متخصصان تغذیه در جامعه سعی در هدایت خانواده ها به سوی تغذیه صحیح دارند تا بدین وسیله با مصرف کمتر نمک، چربی و شکر، سطح سلامت عمومی جامعه را افزایش دهند.
در این راستا شرکت اصفهان شکلات، به عنوان اولین و بزرگترین شرکت تولید کننده انواع محصولات رژیمی و بدون قند مانند انواع شکلات، پودر ژله و بیسکویت، سعی در ارتقای تغذیه جامعه داشته تا به این صورت گام بلندی را با استفاده از تجربه متخصصان خود و بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا برای خدمت به افراد دیابتی و تمامی کسانی که در پی کسب سلامتی بیشتر و مصرف محصولات کم کالری و رژیمی هستند را بردارد.
محصولات این شرکت را می توان با نام تجاری کامور، فاقد انواع مواد نگهدارنده شیمیایی بوده و راز ماندگاری طولانی آنها در استفاده از نگهدارنده های طبیعی و گیاهی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *