شکلات

پخش شکلات تافی مغزدار کاپوچیینو فله

در کنار طعم های انواع شکلات، بسیاری تمایل به مصرف مزه های منتج شده از قهوه همانند کاپوچینو دارند که همین امر هم سبب استفاده از چنین طعم هایی در تولید و پخش انواع تافی و شکلات مغزدار به صورت فله شده است.
برخی از افراد معتقد هستند که قهوه بسیار زودتر از شکلات و کاکائو وارد چرخ مصرف جامعه شده است. آنها به این حرف خود، اعتقاد راسخ داشته و هرگز تمایل خود در مصرف بالاتر طعم های قهوه بر طعم های شکلاتی را کتمان نمی کنند.
با توجه به مطلب بیان شده، بسیاری از تولید کنندگان در پی ایجاد طعم های نو برای عرضه به بازارهای بزرگ و کوچک بوده و هستند. گسترش فن آوری و ورود آن به این عرصه، سبب ایجاد طعم های منتج شده از قهوه همانند کاپوچینو و کافی میکس شده است.
این در حالی است که برای اغنای سلایق مختلف در جامعه هدف، چنین مزه هایی را می توان به صورت های مختلف در مواد غذایی گوناگونی مشاهده نمود که استفاده از آنها به عنوان مغز انواع شکلات و تافی از جمله این بهره گیری است. 
حال که با توجه به ذائقه های متعدد، محصولات مختلفی تولید شد نوبت به پخش آنها به صورت فله و در حجم های بالا در سطح بازارهای بزرگتر و سپس حجم های کمتر در بازارهای کوچکتر در دسترس همگان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *