کاکائو

خرید عمده کره کاکائو بدون بو آفریقانا

خرید عمده کره کاکائو بدون بو و معطر آفریقانا؛ نیاز آن دسته از خریدارانی را تامین می کند که به دنبال کره کاکائو با کیفیت و با قیمت مناسب هستند. کره کاکائو از تاثیر گذارترین عوامل در ساخت شکلات است.
کره کاکائو محصولی است که شاید بسیاری از افراد درباره آن اطلاعات کافی نداشته باشند و شاید هرگز هم علاقه ای به کسب اطلاعات نداشته باشند ولی برای یک تولید کننده شکلات و خوراکی های وابسته به شکلات، آشنایی با کره کاکائو و ویژگی های آن الزامی است.
در این فرصت، قرار نیست از ویژگی های کره کاکائو بگوییم اما در مطالب بعدی حتما به این موضوع نیز می پردازیم. در حال حاضر کافی است به این مسئله اشاره کنیم که کره کاکائو در ترکیبات شکلات نقشی مهم و اصلی را ایفا می کند و شکلاتی که در آن از کره کاکائو استفاده می شود، به محض قرار گرفتن در دهان، ذوب می گردد.
 کره کاکائو آفریقانا، یکی از افتخارات ایران زمین می باشد که در بازارهای کشوری مانند آلمان و در کنار محصولات درجه یک اروپایی به فروش می رسد.
این کره کاکائو در انواع بدون بو و با بو عرضه می گردد و لازم به ذکر است که قیمت در نظر گرفته شده برای هر دو نمونه یکسان است. برای سفارش این محصول به صورت عمده، لازم است مقدار سفارش از 50 کیلو به بالا باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *