شکلات

بازار عرضه انواع شکلات مغزدار کاکائویی

در کنار انواع شکلات کاکائویی ساده با بسته بندی های شکیل، شکلات های مغزدار نیز در بازار موجودند که در ایام مختلف سال، میزان عرضه و همچنین قیمت آنها متفاوت است.
طرفداران روزافزون انواع مختلف شکلات، آبنبات و تافی، سبب شده است که شاهد انواع بسیار مختلفی از محصولاتی باشیم که به طور مستقیم از دانه های زیبا و فوق العاده کاکائو در بازار باشیم. به طوری که می توان انواع متعددی از مغزها و روکش ها را برای انواع مختلف شکلات در برندهای رقیب داخلی و خارجی می توان به راحتی تهیه نمود.
از مغزهای روغنی سرشار از مواد معدنی مفید همچون فنندق، انواع بادام زمینی، درختی و هندی، گردو، کمش و کارامل از جمله موادی هستند که در مغزهای انواع شکلات استفاده می شود. همچنین، از نارگیل به عنوان روکش شکلات نیز استفاده می شود.
برخی از شرکت های تولید کننده این محصولات، پا را فراتر گذاشته و به تولید محصولات جدیدتری روی آورده اند. به عنوان مثال از شکلات تلخ به عنوان مغز و از شکلات سفید به عنوان روکش محصول استفاده می شود که همین ترکیب دو طعم بسیارمحبوب شکلات های تلخ و شیرین، به تولید نهایی؛ محبوبیت بالایی بخشیده است.
عرضه انواع مختلف شکلات های کاکائویی مغزدار و ساده مرغوب داخلی و خارجی در بازار بزرگ شکلات ایران به همراه سایر محصولات این خانواده همچون انواع پاستیل، آدامس، قهوه، نسکافه، هات چاکلت و … به اقصی نقاط ایران پهناور صورت می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *