نسکافه

مرکز پخش نسکافه بدون کافئین جاکوبز

مرکز پخش نسکافه و پودر قهوه بدون کافئین جاکوبز، قهوه ای  را پخش می کند که از کافئین ناچیزی برخوردار بوده و عواقب مصرف قهوه ها و مواد کافئین دار را ندارد.
قهوه بدون کافئین جزو بهترین و خالص ترین نوشیدنی ها است. اما کافئین را صد در صد نمی توان از قهوه جدا کرد چون کافئین جزو عنصر وجودی قهوه است.
یک تعریف ساده و عامیانه از نسکافه همان قهوه فوری است اما در واقع نسکافه یکی از برندهای زیر مجموعه نستله در زمینه تولید قهوه فوری می باشد. لذا منظور از پخش نسکافه، پخش هرگونه قهوه فوری است.
قهوه فوری جاکوبز عصاره و دانه قهوه معمولی است که قبلا دم کشیده و آماده شده و با انجام فرآیندهایی به شکل پودر آماده مصرف به بازار عرضه می شود. با در اختیار داشتن یک لیوان آب جوش در کمتر از نیم دقیقه، فنجانی قهوه خوشمزه خواهیم داشت.
اگر چه خواص قهوه فوری بسان قهوه معمولی نیست اما چیزی کمتر از آن هم ندارد. برخی محققان به این نکته دست یافتند که نبود کافئین در نسکافه به مراتب بهتر از وجود این ماده است.
قهوه فوری جاکوبز که برندی مطرح در ایران و جهان است؛ از بهترین مواد اولیه و با پیشرفته ترین دستگاه های جهان تهیه می شود.
نسکافه بدون کافئین جاکوبز برای تمامی افرادی است که نوشیدنی بدون کافئین را برای نوشیدن انتخاب می کنند و در هر مرکز پخش قهوه جاکوبز حتما این محصول کمپانی نیز ارائه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *