کاکائو

خرید کره کاکائو خارجی و ایرانی

خرید کره کاکائو در انواع خارجی و ایرانی امکان پذیر است اما استفاده از کره مرغوب ایرانی به جای کره خارجی در تولید انواع شکلات، یک انتخاب هوشمندانه است.
کره کاکائو مرغوب ایرانی با برند آفریقانا در حال صادرات به کشورهای اروپایی مانند آلمان می باشد و لذا منطقی است که به جای پرداخت هزینه بیشتر بابت کره خارجی، از کره کاکائو ایرانی استفاده شود.
کره کاکائو از گران ترین مواد به دست آمده از درخت کاکائو است. تنها دلیلی که باعث نگه داشتن ساختمان وجودی کاکائو شده است و بر تمامی عکس العمل های این ماده در برخورد با دماهای مختلف تاثیر مستقیم دارد؛ وجود ماده ای در کاکائو به نام کره کاکائو است. محققان تغذیه تحقیقات بسیار زیادی انجام دادند که بتوانند ماده ای دیگر را جایگزین کره کاکائو نمایند. زیرا کره کاکائو مقاوم به حرارت نیست و برای همه انواع محصولات شکلاتی نمی توان از آن استفاده کرد.
جانشین های کره کاکائو به طور کلی مخلوطی از چربی ها هستند البته از نوع گیاهی آن ها.
ارزش قیمتی کره کاکائو هم مانند ارزش کیفی این محصول بالاست و تولید کننده را به سمت جایگزین کردن محصولی دیگر به جای کره کاکائو می کشاند. کره کاکائو در دو نوع ایرانی و خارجی موجود است و خرید آن از بیست و پنج کیلو به بالا مقدور می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *