قهوه

خرید عمده بهترین دانه قهوه عربیکا

قهوه های عربیکا از بهترین دانه هایی است که خرید عمده این محصول در بازار ایران با نمونه های برزیل، کلمبیا، اوگاندا و … امکان پذیر خواهد بود.
دانه های قهوه برای اینکه از حالت خامی و درشتی خارج شوند باید ابتدا بو داده شوند و سپس تفت داده شوند و دیگر مراحلی که موجب تولید ماده ای به نام پودر قهوه و دانه های آسیاب شده قهوه می شوند، اما متخصصینی که در زمینه تغذیه و علی الخصوص قهوه تحقیق و بررسی می کنند به این نکته اشاره دارند که قهوه اگر به صورت دانه های درشت اولیه تهیه و مصرف شوند می توانند چندین برابر قهوه هایی که مراحل فرآوری را گذرانده باشند مفید و مورد قبول واقع شوند. دانه قهوه عربیکا محصولی است که در بهترین شرایط کشت شده و بدون هر گونه کود یا مواد شیمیایی پرورش یافته است. عربیکا معروف ترین نوع قهوه است که برخلاف تصور بسیاری از مردم که فکر میکنن  یک برند تجاری است، یکی از انواع قهوه است که به این نام، نامگذاری شده است. عربیکا بومی منطقه ای در ارتفاعات جنوب غربی اتیوپی است.
این نوع قهوه ها که در حال حاضر با مدل های مختلف در حال واردات می باشد، در کیسه های پانزده کیلویی در اختیار مشتریان برای خرید عمده قرار گرفته است که امکان پخش عمده آن به سراسر کشور نیز وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *