شکلات

شرکت پخش پودینگ شکلات 4 نفره کنتون

غالب کسانی که از انواع پودینگ به ویژه نوع شکلات آن به عنوان دسر یا عصرانه استفاده می کنند اذعان دارند که انواع پودینگ پخش و ارائه شده 4 نفره شرکت کنتون دارای طعمی منحصر به فرد و خاص است.
انواع پودینگ های موزی، شکلاتی، وانیلی را می توان از سایر محصولات برند کنتون در زمینه انواع دسر به شمار آورد که هر یک طعم واقعی را برای شخص مصرف کننده، تداعی می نمایند.
یکی از روش های آماده سازی این دسر خوشمزه آن است که پودر پودینگ را در ظرف محتوی دو لیوان شیر سرد ریخته و بهم می زنیم. سپس آن را روی حراری ملایم گاز قرار داده و مدام بهم می زنیم تا مایع، غلیظ گردد. توجه شود که مایع نیاز به هم زدن مداوم دارد تا در ظرف، ته نگیرد. سپس گاز را خاموش کرده و اجازه می دهیم تا پودینگ به دمای نسبی محیط رسیده و آن را داخل ظرف مورد نظر ریخته و در یخچال قرار می دهیم. پس از دو ساعت، دسر لذیذ پودینگ شکلاتی مناسب برای 4 نفر آماده است. نوش جان!
شرکت پخش انواع پودرهای آماده پودینگ و دسرهای خوشمزه ایرانی و خارجی در بازار بزرگ شکلات ایران، به همراه سایر محصولات در زمینه انواع شکلات، قهوه، آدامس و پودرهای نوشیدنی گرم همانند هات چاکلت، کافی میکس و نسکافه، آماده ارائه خدمات با نازل ترین قیمت ها و در کوتاه ترین زمان، به هم میهنان ارجمند در اقصی نقاط ایران عزیز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *