ما را با دیگران به اشتراک بگذارید

این محصول از این بازرگانی حذف شده است.

لطفا سوال نفرمایید

شما لایق بهترین ها هستید. سفارش انواع محصولات بیسکویت ساده در سایت بازار شکلات ایران جهت صادرات مهیا می باشد. جهت تهیه و توزیع، با ما همراه باشید.
چرا بیسکویت کپک نمی زند؟
محصولی که امروزه به راحتی و بدون وقفه زمانی که منجر به فساد زودرس نمی گردد، خانواده بیسکویت های ساده می باشند. این نوع بیسکویت به دلیل بخار شدن آب موجود در بافت و بهتر باید گفت که دلیل آن پخت مناسب و کیفیت عالی می باشد و این فرآورده دچار فساد زودرس نمی گردد و می توان آن را به مدت چند ماه نگهداری و یا به دیگر کشورهای دوردست صادر نمود.
صادرات بیسکویت از جمله تجارت های پر سود در کشور می باشد که باید در ابتدا مجوزات صادرات را اخذ و بعد از آن اقدام نمود. صادرات یکی از مشاغل پر درآمدی می باشد که تنها برخی از افراد در این حوزه فعالیت می نمایند، دلیل آن اخذ مجوزاتی است که باید از شرکت ها و سازمان ها دریافت نمود.
مجموعه بازرگانی آراد این مشکل را حل نموده و توانسته با ایجاد نمایندگی های فعال در کشورهای مختلف به صادرات، واردات، تهیه و توزیع انواع محصولات غذایی، صنعتی و خدماتی اقدام و مجوزات لازمه را دریافت نماید تا دیگر با هیچگونه ابهاماتی در این زمینه مواجه نگردد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران یا مشاوران سایت بازار شکلات ایران جهت واردات و صادرات، در ارتباط باشید.


شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.