کاکائو

شرکت پخش اینترنتی پودر کاکائو اندونزی

شرکت پخش اینترنتی پودر کاکائو اندونزی، قیمت های مناسبی را برای فروش تناژ به پخش های محلی و تولید کنندگان، در نظر گرفته است. این پودرهای کاکائو در چند مدل و با درصدهای چربی متفاوت ارائه می گردند.
در بین مردم و مخصوصا افرادی که شاید چاق باشند و یا فقط کمی اضافه وزن داشته باشند کسانی به چشم می خورند که طرفدار پرو پا قرص کاکائو و پودر های کاکائو بوده و برای درست کردن یک شیر کاکائوی طبیعی یا هات چاکلتی لذیذ در جستجوی پودرهای با کیفیت می باشند. جالب است بدانیم که کاکائو و پودر های خالص و مرغوب کاکائو مثل پودر کاکائوی اندونزی باعث محدود و کم کردن التهاب چاقی می شود و حتی یکی از بهترین گزینه ها برای جلوگیری از مبتلاء شدن به دیابت محسوب می گردد. محققان طی بررسی و تحقیقات خود دریافتند که افراد سالمندی که به مدت سه ماه از کاکائو استفاده کرده اند به نسبت دیگر هم سن و سال هایشان از عملکرد خوب ذهنی برخوردار گشته اند. یک اکتشاف محققین نیز این است که دریافتند با مصرف کاکائو حالت مقاومت سلول های بدن به انسولین کاهش یافته و درصد فشار خون این افراد پائین آمده است.
کاکائو ماده ای وارداتی است و به علت اینکه شرایط کشت دانه های آن در کشور موجود نیست، تولید کنندگان شکلات و سایر مصرف کنندگان پودر کاکائو، برای خرید یک پودر با کیفیت از میان تنوع پودرهای موجود، باید شرایط و ویژگی های محصول خود را در نظر بگیرند.
از انواع  پودرهای کاکائو ساخت اندونزی می توان به برند دلفی اشاره نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *