شکلات

مرکز پخش شکلات رویایی آنیش

شکلات های کادویی آنیش با بسته بندی های رویایی در این مرکز برای پخش عمده به سراسر ایران در مدل های متنوع پیشنهاد می شود.
شرکت آنیش یکی از برندهای ایرانی ارائه دهنده شکلات می باشد که بخشی از تولیدات آن مربوط به محصولات کادویی با بسته بندی فانتزی می باشد که شناخت مشتریان سبب می شود تا بتوانند خرید عمده خود را به سادگی به انجام رسانند.
یکی از این محصولات که در عکس اول نیز قابل مشاهده است، شکلات های فانتزی ترنج با کد 702006 است. بسته بندی های مادر این شکلات دارای شش بسته بوده و در بسته های 300 گرمی با طعم قهوه و کاپوچینو می توان به خرید عمده آن اقدام نمود. تنوع رنگ های بسته بندی برای این محصول، شامل زرد، بنفش، آبی و صورتی می باشد تا برای هر سلیقه ای، بهترین پیشنهاد ارائه شود.

شکلات های فانتزی ساچلی آنیش

از مشخصات شکلات های ساچلی می توان به وزن 250 گرمی، کارتن های هشت عددی، طعم کلاسیک و پرتقالی، کد 707008 اشاره نمود که در رنگ بندی بنفش، آبی، سرخابی، قرمز، لیمویی، زرد، قهوه ای و نارنجی می توان به خرید عمده آن ها اقدام نمود و در شکل زیر تصاویر این محصول خوشمزه و پرطرفدار قرار داده شده است.

شکلات رویایی آنیش

شکلات ترنج پاپیونی آنیش
از طرح جدید بسته بندی شکلات های شرکت آنیش با مدل های فانتزی، می توان به شکلات های ترنج پاپیونی اشاره نمود که این محصول نیز دارای مشخصاتی از قبیل طعم قهوه و کاپوچینو، وزن 350 گرمی، کارتن های 12 عددی با کدهای 702012 و 702007 است که می توانید به سادگی با مشاهده عکس های زیر از تنوع رنگ های آن آگاه شده و برای خرید عمده آن اقدام نمایید.

شکلات رویایی آنیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *