پاستیل

نمایندگی سراسری پاستیل جلوپی

امروزه برندهای ترکیه ای پاستیل همچون جلوپی و ببتو را می توان گل سر سبد این نوع از تنقلات محبوب و پرطرفدار دانست به طوری که مطلوبیت فوق العاده آن سبب ایجاد نمایندگی سراسری متعددی در کشور شده است.
شکلات های ژلاتینی که پاستیل نام دارد سال ها است که جای خود را در سبد غذایی خانوارهای ایرانی یافته است. این خوردنی بسیار خوشمزه و استثنایی را کودکان دیروز و بزرگسالان امروز به همراه کودکان و نوجوانان امروزی بسایر دوست دارند و از آن نه تنها به عنوان یک سرگرمی و خوراکی استفاده می کنند بلکه در حوزه وسیعی در مهمانی ها و پذیرایی های دوستانه و فانتزی نیز استفاده می کنند.
همگام با سایر صنایع غذایی، تنقلات با مارک های روز دنیا در مدتی نه چندان طولانی وارد کشور شده و موجبات تجارت در حجم های بزرگ و به صورت عمده را فراهم کرده اند. از جمله مهدهای تولید محصولاتی چون خانواده شکلات و پاستیل را قطعا می توان ترکیه نامید.
همسایگی با ایران به همراه تنوع بسیار محصولات و کیفیت بالا از جمله فاکتورهای محبوبیت چنین فرآورده هایی است. در مورد پاستیل می توان برندهای جلوپی و ببتو در در صدر لیست واردات دانست به طوری که در اغلب فروشگاه ها و قنادی ها این دو برند پرطرفدار را می توان با قیمت های مناسب مشاهده نمود.
افزایش ورود چنین تولیداتی به کشورمان سبب ایجاد نمایندگی هایی در سراسر کشور شده است که همین عامل سبب عرضه این محصولات با قیمت های گوناگون شده است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *