قهوه

فروشگاه قهوه سبز لاغری

فروشگاه و پخش اینترنتی قهوه سبز، پودر لاغری را در انواع سبز و روست شده توزیع می نماید. دانه های روست شده مناسب لاغری آن هایی هستند که کمتر حرارت دیده و رنگ روشنی دارند.
مقدار فراوان عامل اصلی موثر بر سوخت و ساز بدن یعنی کافئین، در قهوه، اصلی ترین دلیل کاهش وزن در اثر نوشیدن قهوه است. اما انتخاب قهوه سبز به عنوان یک عامل کاهش وزن صرفا به دلیل وجود کافئین بیشتر آن نسبت به قهوه برشته نیست بلکه این قهوه حاوی اسید کلرژنیک بوده و بر سلامتی اندام های داخلی مانند کبد بسیار تاثیر گذار می باشد.
از طرفی میزان تلخی این نوشیدنی نسبت به قهوه معمولی خیلی بیشتر بوده و اثر آن بر تپش قلب و افزایش اضطراب نیز بیشتر است. لذا می توان از نوشیدنی های معمولی قهوه مثلا یک شات اسپرسو تلخ به جای قهوه سبز استفاده کرد. البته اگر رنگ نوشیدنی روشن تر باشد بهتر است.

سفارش پودر قهوه لاغری
اگر فقط دانه سبز لازم دارید، به آسانی می توانید سفارش خود را ثبت نمایید. اگر پودر قهوه سبز را لازم دارید امکان آسیاب حرفه ای آن و تحویل به صورت پودر وجود دارد. همچنین فروشگاه دارای یک مجموعه روستینگ تخصصی بوده و می تواند دانه یا پودر قهوه روست شده را به شما تحویل دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *