کاکائو

شرکت فروش عمده کره کاکائو شیرین عسل

شرکت تولیدی شیرین عسل در زمینه کره کاکائو نیز توانسته فعالیت های مناسبی را به انجام رساند که فروش عمده برای کارخانه های متعدد در حال انجام می باشد.
شرکت شیرین عسل با واردات مرغوب ترین دانه های کاکائو از ساحل عاج، اقدام به فراوری این دانه ها به منظور تولید کره کاکائو و پودر کاکائو نموده است. این امر سبب شده تا با حفظ بهترین کیفیت، این امکان برای عرضه مواد اولیه مورد نیاز شرکت های شکلات سازی را فراهم آوریم.
فروش عمده کره کاکائو با کیفیت بالا و در بسته بندی های 25 کیلویی از جمله مواردی است که به صورت اینترنتی نیز انجام می پذیرد تا شرایط ایده آلی را برای خرید مشتریان از کلیه شهرها و شرکت های مختلف را فراهم آوریم.
اما علاوه بر ایجاد شرایط خرید عمده، می کوشیم تا اطلاعات مفیدی را نیز در اختیار خریداران عمده نیز قرار دهیم که در این مسیر می توانید با ما همراه باشید.

طرز تهیه کره کاکائو
در درست کردن کره کاکائو، اقدام به خشک کردن دانه ها در مقابل آفتاب اقدام می نمایند و استفاده از روش های صنعتی برای رسیدن به دانه های کاکائو خشک، امروزه به دلیل سرعت و دقت بالایی که دارد، از کارایی بیشتری برخوردار می باشد.
پس از این مرحله، نوبت به تفت دادن دانه های قهوه رسیده و پس از آن نیز با فشار وارد شده برروی دانه های قهوه، روغن گیری آن نیز انجام می پذیرد.

خواص درمانی کره کاکائو برای پوست
با توجه به ترکیبات کره کاکائو، می تواند برای پوست بسیار مفید و پرفایده باشد به گونه ای که امروزه از این محصول، در تولید کرم های مخصوص سوختگی نیز استفاده می شود تا ترمیم سریع تری را ارائه نماید.
از همین روست که یکی از کاربردهای اساسی در زمینه کره کاکائو، مربوط به تولید انواع کرم های لوازم آرایشی می باشد که در این راستا نیز توانسته ایم شرایط خرید عمده را برای مشتریان خود فراهم آوریم.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *