کره کاکائو

قیمت استثنایی کره کاکائو اصل را میدانید؟

کاکائو و تنقلات و دسر های کاکائویی مدت هاست، که مورد توجه عامه مردم از سراسر جهان قرار گرفته است. کاکائو که طعم تلخ و شیرینی دارد، در تهیه بسیاری از مواد غذایی و شیرینی ها مورد استفاده قرار می گیرد و همه روزه مقدار بسیار زیادی از آن برای استفاده در صنایع متفاوت و متنوع غذایی، تولید می شود. امروز این جا هستیم تا شما را با محصول کاکائویی و جدیدی به نام کره کاکائو اصل آشنا کنیم، که محصولی نسبتا جدید است و طرفداران مخصوص به خود را دارد. قیمت استثنایی کره کاکائو اصل را میدانید؟

معرفی انواع کره کاکائو با کیفیت

معرفی انواع کره کاکائو با کیفیت

کره کاکائو، یکی از مواد اصلی و اساسی در تولیدات صنایع متفاوت بهداشتی و دارویی و خوراکی است و از آن در تولید بیسکوییت، شیرینی، کرم های شکلاتی، انواع متفاوت شکلات، داروهای طعم شکلاتی، کرم ها و ماسک ها استفاده می شود، این محصول یک نوع روغن گیاهی است، که از دانه های کاکائو گرفته می شود و دارای عطر و طعم شکلات نیز، می باشد. این کره های گیاهی و کاکائویی، دارای مقدار بسیار کم کافئین است و بر خلاف خود شکلات و کاکائو، مقدار کافئین بالایی ندارد. این ماده خوراکی خوش عطر و طعم، دارای ۴۰ تا ۶۰ درصد چربی اشباع شده است و مابقی آن مربوط کاکائو است. انواع کره کاکائو می توان شیرین یا تلخ مزه باشد، که طعم و اندازه شیرینی و تلخی آن، به میزان خلوص کاکائو و قند مورد استفاده در تهیه کره کاکائو وابسته است، همچنین از انواع آن می توان به کره کاکائو های بدون بو و با عطر و بو اشاره کرد.

کاربرد ها و مصارف کره کاکائو

بدون شک جزء اصلی یک شیرینی و کیک خوشمزه کره و شکلات است. حالا با پیشرفت تکنولوژی در زمینه صنایع غذایی و به ویژه قنادی با بهره گیری از کره کاکائو، می توان شیرینی های خوشمزه و خاصی را تهیه کرد. بنابراین عمده ترین و آشنا ترین استفاده و کاربرد از کره کاکائو در قنادی ها برای تولید شیرینی جات است و علاوه بر آن، کارخانه ها تولید کننده انواع تنقلات از کره کاکائو برای تولید بیسکویت، کیک، شکلات ها، دسر های شکلاتی و پودینگ ها و غیره استفاده می کنند. شرکت های تولید کننده مواد آرایشی و بهداشتی نیز، از این محصول برای تولید انواع لوازم های آرایشی گیاهی و به ویژه ماسک ها و کرم های مرطوب کننده و جوان کننده ها استفاده می کنند. در تولید رژ لب های رنگی و طعم دار بر پایه طعم شکلات نیز، از کره کاکائو استفاده می شود. در صنایع تولید دارو هم، برای تهیه برخی دارو های گیاهی و طبی از کره کاکائو بهره می گیرند. همچنین از این محصول، به علت دارا بودن نقطه ذوب مناسب، برای تولید انواع شیاف استفاده می گردد.

توصیه هایی برای انتخاب مرغوب ترین کره کاکائو

توصیه هایی برای انتخاب مرغوب ترین کره کاکائو

کره کاکائو یک محصول کاملا طبیعی و صد در صد گیاهی است و این محصول ارگانیک، روش تولید کاملا طبیعی داشته و به همین دلیل نیز مضرات کمی دارد. کره کاکائو اصل و مرغوب که کیفیت بالایی دارد، از روغن طبیعی گیاه و دانه های کاکائو تهیه می شود، که در برابر آفتاب خشک شده اند. کره کاکائو اصل و با کیفیت، طعم و مزه و همچنین عطر واقعی و حقیقی کاکائو را داشته، زیرا از دانه های آن تهیه می شود. زمانی که کره کره کاکائو انتخابی شما، این ویژگی را نداشته باشد به این معنی است، که در فرآیند تولید آن به جای استفاده از دانه های روغنی کاکائو از روغن های جایگزین دیگر، به علاوه مقادیر قابل توجهی از اسانس ها و طعم دهنده های کاکائو استفاده شده است، که سبب آسیب رساندن به بسیاری از ارگان های حیاتی مانند کبد و عروق و دستگاه گوارش می شود. همچنین راه دیگر تشخیص کره کاکائو مرغوب از انواع دیگر آن خوردن این محصول است. کره کاکائو اصل و واقعی، زمانی که در دهان گذاشته می شود به علت مجاورت با دمای داخل دهان، به سهولت و مانند شکلات آب می شود، اما کره های نامرغوب، زمانی که در دهان گذاشته می شوند به علت اینکه از مواد روغنی نامناسب تهیه می شوند، حالت ماسیدگی و چسبندگی را در دهان ایجاد می کنند و طعم مطلوبی نیز ندارند.

استفاده از کره کاکائو برای تولید شکلات سفید

شکلات سفید، یکی از هزاران انواع شیرینی و شکلات است، که طعم جالب و روش تهیه آسان آن سبب شده تا افراد زیادی آن را تهیه و استفاده کنند. شکلات سفید با استفاده از کره کاکائو و پودر کاکائو، پودر شیر خشک و شکر و یا شیرین کننده و وانیل تهیه می شود. بنابراین در تهیه شکلات سفید با کیفیت و خوشمزه، نقش اصلی را کره کاکائو مرغوب بازی می کند. یکی از دلایلی که شکلات سفید دارای این رنگ است، وجود همین کره کاکائو است، در واقع بخش اعظم شکلات سفید از این محصول تشکیل می شود و به همین دلیل رنگ آن نزدیک به رنگ کره کاکائو است. از این محصول در تولید ماست یونانی که یک خوراکی رژِیمی محسوب می شود نیز، استفاده می شود.

تولید کنندگان کره کاکائو مرغوب

تولید کنندگان کره کاکائو مرغوب

در ایران شرکت های بسیاری به تولید و تهیه کره کاکائو می پردازند، اما از آن جا که افراد بیشتر به دنبال سود هستند، کمتر به تولید محصول کاملا طبیعی و ارگانیک از دانه های کاکائو می پردازند. بنابراین دانستن و آشنا بودن با ویژگی های کره کاکائو با کیفیت می تواند خریداران را در زمینه انتخاب و تهیه انواع اصلی و با کیفیت یاری کند. همچنین آشنا بودن با شرکت های تولید کننده کره کاکائو مرغوب، یک امر بسیار مهم در زمینه انتخاب و خرید با کیفیت است، چرا که شرکت های بسیاری در ایران از برترین ها، در زمینه تهیه و تولید انواع مواد خوراکی و تنقلات شکلاتی با کیفیت هستند.

تامین کنندگان انواع کره کاکائو درجه یک

شرکت های تولید کننده ی نام آشنای شکلات، از بزرگترین تامین کنندگان شکلات و کره کاکائو درجه یک و مرغوب در کشور حسوب می شوند، که بهترین محصولات را با کیفیت فوق العاده عالی و بالا به بازار عرضه می کنند. این مراکز، علاوه بر تامین نیاز های داخلی، محصولات خود را به کشور های بسیاری در دنیا صادر می کنند، چرا که محصولات تولیدی آن ها، دارای کیفیت مطلوب جهانی بوده و از استاندارد های بالایی برخوردار است.

عرضه انواع کره کاکائو درجه یک

عرضه انواع کره کاکائو درجه یک

شرکت ها و مراکز مذکور، عرضه کننده انواع کره های کاکائو های بدون بو، معطر، شیرین و تلخ می باشند و محصولات با کیفیت و مرغوبی را سالانه در حجم های متفاوت تولید و روانه بازار می کنند. این شرکت ها کرم کاکائو های اصل و درجه یک خود را در بسته بندی های کاملا بهداشتی و با وزن های متفاوت به فروش می رسانند و همچنین این محصولات را به کشور های حوزه خلیج فارس و دریای خزر صادر می کنند.

دیدگاهی در مورد “قیمت استثنایی کره کاکائو اصل را میدانید؟

  1. نازنین جهانی گفت:

    سلام روز بخیر
    کره کاکائو اصل رو از این سایت با قیمت استثنایی خریدم واقعا خوش مزه و مقوی بود سپاس گزارم

  2. ثریایی گفت:

    سلام کره کاکائو اصل و واقعی، که از شما گرفتم زمانی که در دهان گذاشته می شود به علت مجاورت با دمای داخل دهان، به سهولت و مانند شکلات آب می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *