قهوه جوش

قیمت خرید قهوه جوش گازی در بازار

قیمت قهوه جوش گازی در بازار متناسب با درجه کیفی و برخی دیگر از ویژگی‌های آن تعیین می‌شود. امروزه بیش از هر زمان دیگری میزان تقاضا برای خرید این محصولات افزایش یافته است. به همین علت آشنایی با انواع قهوه جوش و نحوه استفاده از آن‌ها می‌تواند به داشتن یک قهوه خوشمزه برای صبحانه یا عصرانه منجر شود. اگر به دنبال خرید قهوه جوش برقی، گازی یا مدل‌های دیگر هستید، با ما همراه شوید تا بزرگترین فروشندگان را معرفی کنیم.

قیمت خرید قهوه جوش گازی در بازار

دسته بندی انواع قهوه جوش درجه یک

دسته بندی انواع قهوه جوش درجه یک قهوه جوش به ظروف یا ابزاری اطلاق می‌شود که از آن برای تهیه و آماده کردن انواع قهوه استفاده می‌کنند. در چند دهه گذشته و قبل از ورود دستگاه‌های قهوه ساز تمام اتوماتیک، در خانه‌ها و کافه‌ها برای تهیه و آماده کردن قهوه از این ظروف استفاده می‌کردند.

انواع قهوه جوش موجود در بازار از نظر جنس بدنه به مدل‌هایی مانند آلومینیومی، مسی و استیل دسته بندی می‌شوند. البته در تولید برخی از این محصولات، فلزاتی مانند روی و برنج را نیز به کار می‌برند. کیفیت این محصولات متناسب با شیوه‌های پرداخت و طراحی آن‌ها متغیر است. با این وجود قهوه جوش مسی و استیل دو نمونه از پرطرفداترین این محصولات در بین خریداران هستند.

در یک دسته بندی دیگر بر اساس نحوه عملکرد قهوه جوش‌ها، آن‌ها را در گروه‌هایی مانند قهوه جوش گازی، برقی و دستی می‌توانیم طبقه بندی کنیم. ساده ترین این محصولات مدل‌های دستی یا گازی هستند که برای طبخ نیاز به انرژی گاز دارند. البته مدل‌های برقی به عنوان نمونه‌هایی جدیدتر، می‌توانند سبب صرفه جویی در وقت و حتی هزینه نیز شوند.

با وجود تولید انواع قهوه جوش جدید، مدل‌های دستی همچنان طرفداران خود را دارند. چرا که پروسه آماده سازی قهوه به صورت کاملاً طبیعی انجام می‌گیرد و افراد می‌توانند متناسب با ذائقه و سلیقه خود، مدت زمان کوتاه یا زیادتری را برای جوشیدن قهوه انتخاب کنند.

بارزترین ویژگی قهوه جوش با کیفیت

از آنجایی که در تولید قهوه جوش‌ها از انواع فلزات مانند مس استفاده می‌کنند، همواره شاهد تنوع کیفی این محصولات هستیم. بنابراین یکی از بارزترین ویژگی‌های بهترین نوع قهوه جوش، داشتن بدنه مقاوم و ضد زنگ است. به این معنی که در صورت استفاده مداوم و روزانه، جنس بدنه آنها در برابر مواد شوینده و حرارت، مقاومت لازم را داشته باشد.

داشتن دسته‌های بلند از جنس بدنه یا پلاستیک فشرده یکی دیگر از مزیت‌های این محصولات به شمار می‌آید. اگر دسته قهوه جوش بیش از اندازه کوتاه باشد، امکان سرو اصولی قهوه در استکان‌های کوچک امکان پذیر نخواهد بود. کیفیت بدنه قهوه جوش باید به گونه ای باشد تا از تغییر رنگ و طعم قهوه جلوگیری کند. به همین علت مدل‌های ساخته شده با روکش‌های آلومینیومی‌ و مس بهترین گزینه‌ها هستند.

از دیگر ویژگی‌های قهوه جوش با کیفیت و مرغوب باید به نوع طراحی آن اشاره کنیم. داشتن بدنه ای با ابعاد استاندارد که در آن امکان تهیه قهوه برای یک یا دو نفر امکان پذیر باشد، اهمیت زیادی دارد. خریداران معمولاً در هنگام خرید به این نکات توجه نکرده و تنها بر اساس شکل ظاهری و رنگ اقدام به خرید قهوه جوش می‌کنند که در نهایت پشیمانی آنها را به دنبال دارد.

ایجاد کف مناسب بر روی قهوه و جلوگیری از تغییر رنگ آن نیز دیگر ویژگی‌های نمونه‌های باکیفیت به شمار می‌آیند. مدل‌های دستی و گازی برای این منظور بهترین انتخاب هستند که امکان بررسی قهوه در تمام مراحل آماده سازی آن وجود دارد. فراموش نکنید که هر چقدر کیفیت این ظروف بیشتر باشد، عمر مفید و میزان ماندگاری آن‌ها نیز افزایش می‌یابد.

راهنمای انتخاب بهترین نوع قهوه جوش با توجه به نیاز شما

راهنمای انتخاب بهترین نوع قهوه جوش با توجه به نیاز شما برای انتخاب و خرید بهترین نوع قهوه جوش باید معیارهای مختلفی را در نظر بگیرید. اولین نکته اینکه ابعاد و اندازه این محصول متناسب با نوع نیاز شما باشد. چرا که امروزه انواع مدل‌های یک نفره و دو نفره با گنجایش‌های مختلف قابل تهیه هستند. درباره این موضوع بهتر است بدانید که قطر و ابعاد این محصولات بر اساس استاندارهای خاصی طراحی و انتخاب می‌شوند.

انواع قهوه جوش دستی یا برقی باید نسبت قطر کف و دهانه آنها حدود یک و نیم سانتی متر باشد. به این معنی که اگر قطر کف ظرف را 9 سانتی متر در نظر بگیریم، دهانه آن باید کوچکتر و حدود 6 سانتی متر باشد. با توجه به این ویژگی اگر قهوه جوش دارای ابعاد کاملاً یکسان در قسمت پایین و بالای بدنه باشد، استاندارد نبوده و توصیه می‌کنیم از خرید آن صرفه نظر نکنید.

برخی از مدل‌های دستی ساخته شده از مس و آلومینیوم قابلیت شستن در ماشین ظرفشویی را ندارند. چرا که بدنه آنها به راحتی تغییر رنگ می‌دهد و سیاه می‌شود. بنابراین هنگام خرید قهوه جوش حتماً از فروشنده جویا شوید که آیا امکان شستن آنها در ماشین ظرفشویی وجود دارد یا خیر.

انتخاب رنگ مناسب نیز اهمیت زیادی در رضایت مشتریان از این محصولات دارد. به طور مرسوم انواع قهوه جوش نقره ای از نمونه‌های پرطرفدار به شمار می‌آیند. با این حال امروزه مدل‌های مشکی و سفید نیز طرفداران خود را دارند. اگر علاقه مند به ظروف سنتی هستید، قهوه جوش مسی با رنگ‌های کاملاً طبیعی برای استفاده روزانه و حتی تزئین دکور آشپزخانه انتخاب هوشمندانه ای هستند.

ضخامت قسمت کف قهوه جوش نباید بیش از اندازه نازک باشد. چرا که در صورت زیاد بودن حرارت، گرمای بیش از اندازه سبب ایجاد تغییر در مزه و گاهاً رنگ قهوه خواهد شد. عدم دم کشیدن مناسب قهوه نیز به علت جوش آمدن سریع آب یکی از معایب قهوه جوش‌هایی با جنس بدنه بسیار نازک می‌باشند. پس در هنگام خرید تمامی‌ این نکات را مدنظر قرار دهید.

آشنایی با بهترین نوع قهوه جوش موجود در بازار

عده زیادی از خریداران همواره به دنبال تهیه بهترین نوع قهوه جوش هستند. در همین ابتدا باید اشاره کنیم که نمونه‌های باکیفیت بر اساس نوع نیاز تعیین می‌شوند. به این معنی که اگر قصد تهیه قهوه در خانه و تنها برای یک یا دو نفر را دارید، مدل‌های دستی و گازی انتخاب مناسبی هستند.

در مقابل جهت سرو قهوه ترک با شیوه‌های مدرن و در مدت زمان کوتاه برای چندین نفر، قهوه جوش‌های برقی را پیشنهاد می‌کنیم. به عنوان مثال استفاده از این نوع قهوه جوش‌ها در کافه‌ها سرعت سرو را افزایش و رضایت مشتریان را به دنبال دارد.

جنس بدنه اهمیت زیادی در میزان رضایت مصرف کنندگان خواهد داشت. همانطور که اشاره کردیم، قهوه جوش مسی از نمونه‌های پرطرفدار است. با این حال عده ای به دنبال خرید قهوه جوش ساخته شده از جنس روی هستند که در برابر حرارت و رطوبت بسیار مقاوم می‌باشند. با توجه به این موارد، باید اشاره کنیم که چند نمونه از بهترین نوع قهوه جوش موجود در بازار عبارتند از:

  • قهوه جوش رومکس: دارای سه بخش مجزا برای تهیه قهوه است و به علت داشتن جنس بدنه آلومینیوم از نمونه‌های بسیار مقاوم به شمار می‌آید.
  • قهوه جوش بیالتی: معمولاً از جنس فلز روی ساخته می‌شود و دارای فیلتر داخلی است. برای سرو قهوه دو تا سه نفره انتخاب مناسبی است.
  • قهوه جوش موکا: این نوع قهوه جوش را طرفداران قهوه به خوبی می‌شناسند که تنوع بی نظیری از رنگ، طرح و کیفیت دارد.
  • قهوه جوش پیرکس: از مدل‌های جدید و به روز است که جنس بدنه آن از شیشه پیرکس و بسیار مقاوم می‌باشد. جنس دسته باکالیت و داشتن فیلتر از جمله مزیت‌های کیفی این مدل است که جهت سرو قهوه روزانه تک یا دو نفره پیشنهاد می‌شود.

بهترین تولید کننده قهوه جوش گازی

بهترین تولید کننده قهوه جوش گازی شرکت‌های بسیاری در زمینه ساخت و تولید قهوه جوش گازی و دیگر مدل‌ها فعالیت دارند. بدون شک شناخت مارک و برندهای معتبر اهمیت زیادی در تضمین کیفیت و ماندگاری این محصولات دارد. از آنجایی که در بازار داخلی اغلب قهوه جوش‌ها مدل‌های وارداتی هستند، شناخت هر کدام از آنها می‌تواند به خرید نمونه‌های متناسب با نیاز مصرف کنندگان منجر شود.

فروشندگان باید بدانند که در بازار هدف و منطقه فعالیت خود، میزان تقاضا برای کدام نوع قهوه جوش‌ها بیشتر است. به عنوان مثال در کلان شهری مانند تهران، خرید مدل‌های مختلف قهوه جوش تک نفره تا 12 نفره در تمام طول سال تقاضای بالایی دارد. این در حالی است که در شهرهای کوچک تر خرید قهوه جوش دو تا سه نفر بازار فروش بیشتری دارد.

بنابراین در نظر گرفتن تمامی‌ این موارد اهمیت زیادی در انتخاب قهوه جوش مورد نظر جهت عرضه در بازار دارد. شرکت‌های تولید کننده نیز متناسب با نیاز بازارهای سراسر کشور، انواع قهوه جوش را طراحی و تولید می‌کنند. در این راستا استفاده از مواد اولیه مرغوب و طراحی‌های منحصر به فرد می‌تواند موفقیت برندها را نه تنها در بازار داخلی که در سطح بین المللی را به همراه داشته باشد.

تولید کنندگان با بهره گیری از دستگاه‌های تمام اتوماتیک و استانداردهای روز جهانی در روند تولید قهوه جوش خواهند توانست، مدل‌هایی با قابلیت رقابتی بالا به بازار عرضه کنند. کیفیت مطلوب و قابلیت استفاده در محیط‌های مختلف برخی از مزیت‌های قهوه جوش خوب و باکیفیت به شمار می‌روند. خریداران نیز با در نظر گرفتن این موارد باید بتوانند نمونه‌های مورد نیاز خود را از مارک‌های معتبر انتخاب و خریداری کنند.

پخش عمده قهوه جوش گازی به صورت مستقیم

پخش قهوه جوش گازی متناسب با نیاز بازارهای هدف به روش‌های مختلف انجام می‌گیرد. خریداران نهایی با مراجعه به فروشگاه‌های ظروف آشپزخانه می‌توانند، برخی از مدل‌های عرضه شده را تهیه کنند. از آنجایی که در این مراکز، توزیع قهوه جوش با مدل‌های محدود انجام می‌گیرد، برخی از خریداران نخواهند توانست محصول مورد نظر خود را پیدا و خریدای کنند.

برای رفع این محدودیت استفاده از خدمات فروشگاه‌های آنلاین و مراکز توزیع اینترنتی را پیشنهاد می‌کنیم. در این فروشگاه‌ها معمولاً معتبر ترین مارک‌های ایرانی و خارجی قهوه جوش در ابعاد و اندازه‌های مختلف عرضه می‌شوند. امکان مقایسه ویژگی‌ها و قیمت‌های فروش نیز در این شیوه برای خریداران امکان پذیر است.

برای توزیع و پخش عمده معمولاً چالش‌های بیشتری پیش روی فعالین بازار وجود دارد. ارتباط مستقیم با تامین کنندگان یا شناخت مراکز وارداتی انواع قهوه جوش یکی از این چالش‌ها است. از آنجایی که تنوع تولید این محصولات بسیار زیاد است، خرید عمده آنها باید از طریق مراکز معتبر صورت گیرد.

در مقابل شرکت‌های پخش نیز می‌توانند با بهره گیری از شیوه‌های مستقیم و غیر حضوری بهترین انواع قهوه جوش را برای خریداران در سراسر کشور ارسال کنند. در این راستا تامین نیازهای جامع هدف با قیمت‌های رقابتی می‌تواند افزایش حاشیه سود مراکز پخش عمده این ظروف را موجب شود.

صادرات انواع قهوه جوش گازی به اروپا

صادرات انواع قهوه جوش گازی به اروپا علاوه بر عرضه داخلی قهوه جوش، حجم قابل توجه ای از این محصولات به کشورهای آسیایی و اروپایی صادر می‌شوند. بدون شک یکی از مهمترین دلایل این امر پایین بودن قیمت فروش قهوه جوش در بازار ایران است. بسیاری از کشورها برای کاهش هزینه‌های خود و تامین بهترین قهوه جوش‌های مسی و آلومینیومی‌ اقدام به سفارش از طریق تامین کنندگان ایرانی می‌کنند.

برای بهبود شرایط صادرات ضمن آگاهی از قوانین و مقررات صادراتی، آنالیز بازار هدف و آگاهی از نیاز آنها اهمیت زیادی دارد. برای دستیابی به این امر، فعالیت مشاوران حرفه ای در هر شرکت و بخش ساختار اداری مراکز صادراتی راهکاری اصولی و در عین حال سودآور می‌باشد. به شما توصیه می‌کنیم که اگر قصد تجارت و صادرات این محصول باکیفیت را دارید، از متخصصان حاضر در مجموعه ما راهنمایی و مشاوره دریافت کنید. برای کسب آگاهی‌های لازم در زمینه صادرات، می‌توانید به صورت تلفنی و یا اینترنتی با همکاران ما در واحد پشتیبانی ارتباط برقرار کنید. کارشناسان حاضر در مجموعه، با برنامه ریزی‌های دقیق مالی، می‌توانند شما را در امر تجارت کمک قابل توجهی کنند و همچنین در بالا بردن سطح دانش تجاری شما بسیار موثر عمل خواهند بود.

امکان تامین مستقیم قهوه جوش گازی با قیمت رقابتی از تامین کنندگان داخلی نیز نقش بسزایی در روند موفقیت شرکت‌های صادراتی دارد. مدل‌های مسی، آلومینیومی‌ و … با قابلیت‌های شستشوی آسان و امکان اتصال به نیروی برق از نمونه‌های پرطرفدار جهت صادرات به کشورهای اروپایی هستند.

در نظر داشته باشید که در فصول مختلف سال متناسب با حجم صادرات و نوسانات بازار، قیمت روز انواع قهوه جوش با تغییراتی همراه است. معمولاً مدل‌های مسی ساخته شده به دست هنرمندان ایرانی قیمت بالاتری نسبت به دیگر انواع قهوه جوش دارند. خرید آنها برای صادرات نیز با حجم سفارش بیشتری انجام می‌گیرد که افزایش حاشیه سود خریداران را نیز به همراه دارد.

اگر قصد خرید و سفارش بهترین مدل‌های قهوه جوش را دارید، برای آگاهی از قیمت‌های روز و سفارش عمده جهت صادرات یا توزیع در استان‌های مختلف کشور می‌توانید به صورت آنلاین و غیر حضوری از خدمات فروشندگان این مرکز بهره مند شوید. ارسال جدیدترین و بهترین قهوه جوش‌های ایرانی و وارداتی با کمترین قیمت‌های بازار، توسط این مرکز انجام می‌گیرد. لازم به ذکر است که برای خرید این محصول می‌توانید به سایت مجوعه مراجعه کرده و محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال شود.

دیدگاهی در مورد “قیمت خرید قهوه جوش گازی در بازار

  1. نازنین جهانی گفت:

    سلام وقت بخیر
    قیمت خرید قهوه جوش گازی در بازار متغیره ولی با خرید از این سایت میتونید یه خرید ایده آل داشته باشید.

  2. ساناز گفت:

    سلام کف مناسب بر روی قهوه و جلوگیری از تغییر رنگ آن توسط قهوه سازی که از شما گرفتم باعث عمده ازتون خرید کنم که خیلی بصرفه است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *