شکلات, شکلات تخته ای

خرید بدون واسطه شکلات تخته ای فله از فروشنده

خرید شکلات تخته ای فله از فروشنده مستقیم رابطه مستقیمی با تضمین کیفیت و خالص بودن ترکیبات این محصول دارد .تنوع عرضه انواع شکلات های قهوه ای و سفید در بازار سبب شده تا برخی از خریداران نتوانند نمونه های مناسب را با نوع نیاز خود خریداری کنند، به همین علت قصد داریم به معرفی همه جانبه شکلات تخته ای خالص و چگونگی خرید آن بدون واسطه و با قیمت تولیدی بپردازیم.

خرید بدون واسطه شکلات تخته ای فله از فروشنده

مواد تشکیل دهنده شکلات خارجی فله ای با کیفیت

مواد تشکیل دهنده شکلات خارجی فله ای با کیفیت شکلات یکی از پرطرفدارترین شیرینی ها به شمار می آید که برای تولید آن از انواع ترکیبات و طعم دهنده ها استفاده می کنند .به گونه ای که امروزه شکلات های میوه ای، شیری، کره ای و … با درجات کیفی مختلف تولید و در بازار خرید و فروش می شوند .شکلات های خارجی از نظر رنگ، طعم و حتی نوع بسته بندی تنوع بی نظیری دارند که افزایش تقاضا برای خرید آنها را موجب شده است.

مواد تشکیل دهنده و به کار رفته در تولید این محصول، عامل مهمی در تضمین کیفیت آن است .معمولاً برای تولید شکلات های خالص و بدون طعم از دانه های کاکائو به عنوان اصلی ماده تولیدی استفاده می کنند .برای این منظور دانه ها را کاملاً بو داده و سپس با دستگاه های اتوماتیک فرآوری می کنند تا کاملاً پودر شود.

کاکائو خالص تلخ است که برای شیرین کردن آن جهت تولید شکلات از شکر استفاده می کنند .کره ی کاکائو نیز از دیگر ترکیبات اصلی شکلات های خارجی هستند که سبب افزایش قوام این محصول می شود .هر چقدر که کیفیت کره کاکائو و پودر شکلات بیشتر باشد، طعم و مزه اصلی شکلات تولیدی بیشتر حفظ می شود.

در برخی از موارد از شیر و برخی مواد دیگر مانند وانیل نیز در ترکیبات تولید شکلات استفاده می کنند تا طعم آن بهتر شود .به طور کلی متناسب با طعم نهایی شکلات، انواع افزودنی های گیاهی و اسانس ها به محصول اضافه می کنند.

روش های تشخیص شکلات تخته ای درجه یک

همانطور که اشاره کردیم در بازار انواع شکلات های طعم دار و ساده عرضه می شوند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند .علاوه بر طعم و مزه، شکل ظاهری و حتی نوع بسته بندی شکلات ها نیز با یکدیگر تفاوت دارند .در این بین برخی ویژگی های کیفی بین انواع شکلات درجه یک و مرغوب یکسان است که تضمین کننده کیفیت آنها می باشد.

اگر قصد تشخیص شکلات تخته ای نیم کیلویی یا بسته بندی مرغوب را دارید در ابتدا باید به بافت آن توجه کنید. شکلات های اصل معمولاً دارای بافت سفت و ترد هستند .به این معنی که به راحتی با یک فشار کوچک دست خرد و شکسته می شوند .در غیر این صورت اگر شکلات تخته ای به راحتی جدا نشد مطمئن باشید که ترکیبات آن مرغوب نیست.

طعم شکلات متناسب با مواد اولیه تشکیل دهنده آن باید باکیفیت باشد .احساس طعم گَس و تلخی بیش از اندازه می تواند نشان از بی کیفیت بودن این محصولات داشته باشد .مگر اینکه درصد خلوص شکلات بیش از 85 درصد باشد که بر روی بسته بندی درج می شود.

بر روی بسته بندی برخی شکلات ها واژه (قلیایی شده) درج شده است که نشان دهنده استفاده از ترکیبات غیر طبیعی در تولید این محصولات است .بنابراین در صورت مشاهده چنین عبارتی از خرید شکلات منصرف شوید .نکته دیگر در نظر گرفتن رنگ شکلات است .در تمامی محصول، رنگ شکلات باید کاملاً یک دست و بدون تغییر باشد.

با بوئیدن شکلات ها نیز می توانید کیفیت آنها را بسنجید .شکلات خالص بوی کاکائو می دهد و به راحتی قابل تشخیص است .اگر بوی برخی طعم دهنده و اسانس ها مانند گلاب به مشام شما رسید، به کیفیت کاکائو شک کنید .کیفیت بسته بندی نیز به نوبه خود اهمیت زیادی در اصل بودن این محصولات دارند .چرا که شرکت های بزرگ از بهترین شیوه ها برای بسته بندی محصولات خود استفاده می کنند.

دانستنی هایی درمورد شکلات تخته ای

دانستنی هایی درمورد شکلات تخته ای شکلات تخته ای از خالص ترین نوع شکلات های موجود در بازار است که از ترکیب کاکائو، کره کاکائو و شکر به دست می آید .استفاده از آن عمدتاً برای تهیه انواع شیرینی و کیک هایی است که بر پایه شکلات تهیه می شوند .بسیاری از افراد تنها به علت طعم شیرین و خوشمزه آن، اقدام به تهیه و مصرف شکلات می کنند.

این در حالی است که اغلب مصرف کنندگان از فواید و مزیت های مصرفی انواع شکلات خالص و شیری غافل هستند .همانطور که می دانید به علت استفاده از پودر کاکائو خالص در فرآیند تولید، این محصول حاوی مقادیر قابل توجه ای آنتی اکسیدان است که به صورت مستقیم از ابتلا به بیمارهای زمینه ای جلوگیری می کند.

مصرف مداوم شکلات تخته ای می تواند از ابتلا به بیماری های قلبی عروقی نیز جلوگیری کند .تنظیم فشار خون و عدم ابتلا به بیماری های افسردگی و عصبی نیز برخی دیگر از مزیت های مصرف این محصول به شمار می آیند .البته این امر در صورتی امکان پذیر است که در ترکیبات شکلات از مواد اولیه ارگانیک استفاده شده باشد.

از مصارف گسترده این محصول در صنایع تولید مواد غذایی نیز نباید غافل شد .تهیه ی انواع دسرها مانند برشتوک، آجیل های شکلاتی و کیک ها معمولاً بر پایه شکلات تخته ای است .امروزه برای تزئین انواع کیک های خانگی نیز از شکلات ذوب شده استفاده می کنند که ضمن داشتن شکل ظاهری زیبا، طعم بی نظیری نیز دارد.

در کافه ها نیز از شکلات تخته ای برای سرو بسیاری از نوشیدنی های گرم و سرد استفاده می کنند .باید خاطر نشان کنیم که درصد خلوص شکلات و همچنین کیفیت آن رابطه مستقیمی با طعم نهایی محصولات که با آن تهیه می شوند دارد.

آشنایی با بهترین نوع شکلات تخته ای

در گذشته شکلات تخته ای با ساده ترین ترکیبات تولید و روانه بازار مصرف می شد .اما امروزه به واسطه در دسترس بودن انواع مواد افزودنی و طعم دهنده شاهد تولید این محصول با تنوع بی نظیری از طعم و مزه هستیم .با این حال در بین مصرف کنندگان چند نمونه از انواع شکلات ها بیشترین میزان مصرف را دارند که عبارتند از:

  • شکلات تخته ای شیری: در ترکیب این محصول از شیر استفاده می کنند که سبب می شود طعم تلخی آن کمتر شود .بیشترین میزان مصرف شکلات شیری در قنادی ها و برای تولید کیک و شیرینی است.
  • شکلات تخته ای سیاه: به آن شکلات دارک نیز می گویند که رنگ بسیار تیره ای دارد .میزان خلوص آن بسیار زیاد بوده و اغلب در کنار سرو قهوه و دیگر نوشیدنی ها مصرف می شود.
  • شکلات تخته ای نعنایی: انواع شکلات با طعم های گیاهی در بین ما ایرانیان طرفداران زیادی دارند .این محصول با طعم نعناع انتخاب مناسبی برای مصارف خانگی و تهیه برخی دسرها جهت پذیرایی از میهمانان است.
  • شکلات تخته ای کنجدی: استفاده از کنجدهای ارگانیک در ترکیب شکلات می تواند جذب مواد مغذی آن را افزایش دهد .این نوع شکلات نیز برای تهیه انواع کیک بهترین انتخاب به شمار می آید چرا که خواص بی نظیری برای بدن دارد.

امروزه اکثر کارخانجات شکلات سازی از ترکیبات ارگانیک برای تولید شکلات های تخته ای و دیگر محصولات بهره می برند .توجه به ذائقه تمامی مصرف کنندگان و تولید محصولاتی با طعم های متنوع افزایش میزان فروش و جلب رضایت مشتریان در طولانی مدت را به همراه خواهد داشت.

بزرگ ترین کارخانه تولید کننده شکلات تخته ای فله

بزرگ ترین کارخانه تولید کننده شکلات تخته ای فله اگر از دوستداران شکلات های تخته ای و تلخ هستید، حتماً تولیدکنندگان معروف و کارخانجات بزرگ فعال در این حوزه را هم می شناسید .در سطح جهانی شرکت های متعددی در صنعت تولید شکلات فعالیت دارند .اما برخی از آنها با تولید شکلات های خاص توانسته اند سهم بسزایی در بازار جهانی و فروش این محصولات داشته باشند.

یکی از بزرگ ترین کارخانه های تولید کننده این محصولات، شرکت Teuscher است که در شهر زوریخ سوئیس فعالیت می کند .این کارخانه با سابقه ای بیش از 70 سال در حوزه تولید شکلات توانسته است تا به امروز بیش از دویست نوع انواع شکلات های تخته ای، مغزدار، شیرین و … را به بازار عرضه کند.

حتما نام شکلات های معروف را شنیده اید .یک برند معتبر و معروف که در کشور ایتالیا فعالیت می کند را به یاد بیاورید .استفاده از فندق های تازه و تولید شکلات های ویفری با طعم های میوه ای و وانیلی از معروفترین تولیدات این کارخانه به شمار می آیند .امروزه علاوه بر شکلات های تخته ای، انواع شکلات گرد و فندقی آن نیز در کشورهای مختلف جهان طرفداران زیادی دارند.

کشور بلژیک سهم قابل توجه ای در تولید و تامین انواع شکلات در سطح جهانی دارد .شکلات هایی از برندهای معروف و فعال در این کشور هستند که سال 1958 میلادی فعالیت خود را در این حوزه آغاز نموده است .تولید برخی شکلات ها با طرح های صدفی و خاص سبب محبوبیت این برند در بین مصرف کنندگان شده است .بهره گیری از شکلات های خالص و عدم استفاده از افزودنی های شیمیایی برخی از دلایل موفقیت این کارخانه تولیدی هستند.

در ایران نیز طی 20 سال اخیر تولیدکنندگان حرفه ای در این حوزه توانسته اند بهترین انواع شکلات تخته ای به صورت بسته بندی و فله تولید و راهی بازار مصرف کنند .بهبود کیفیت و بالا بردن تنوع تولید شکلات ها موجب شده که ایران از بزرگترین تولیدکنندگان این محصولات در خاورمیانه باشد .افزایش میزان صادرات به کشورهای آسیایی و اروپایی طی سالهای اخیر گواه بالا بودن کیفیت این محصولات هستند.

عرضه کننده شکلات تخته ای فله به صورت عمده

در بازار داخلی میزان تقاضا برای خرید شکلات تخته ای فله در سطح بالایی قرار دارد .استفاده به عنوان یک ماده اولیه برای تولید دسر و شیرینی ها سبب شده تا توزیع و عرضه آن نیز گسترش یابد .شرکت های تولیدی متناسب با نوع نیاز بازار هدف خود انواع شکلات با درجات کیفی مختلف به بازار عرضه می کنند.

به عنوان مثال برای مصارف قنادی ها، تولید شکلات تخته ای با حجم بسیار زیاد و ترکیبات نسبتاً تلخ صورت می گیرد .در حالی که برای مصارف عمومی، برخی نمونه ها با ترکیبات میوه ای، شیری، وانیلی و … در بسته بندی های چند صد گرمی عرضه می شوند.

از آنجایی که سفارشات عمده با حجم زیاد و به صورت فله انجام می گیرد، توزیع آنها نیز به نسبت متفاوت است. کارخانجات تولیدی برای ارسال انواع شکلات با حجم زیاد و عمده به بازارهای داخلی یا صادراتی از شیوه های مویرگی و مستقیم استفاده می کنند .به این معنی که خریداران می توانند بدون واسطه و از طریق نمایندگان شرکت تولیدی اقدام به تهیه و خرید این محصولات نمایند.

در این بین برخی خریداران عمده در شهرستان ها همواره با محدودیت هایی جهت تامین مستقیم شکلات فله خارجی یا ایرانی روبرو هستند .برای رفع این چالش ها بهره گیری از فروشنده های آنلاین و خدمات آنها راهکاری مطمئن و در عین حال ارزان است .برای تامین شکلات های خارجی عمده، نمایندگی های فروش آنلاین می توانند برندهای معتبر تولیدی را با کمترین قیمت ممکن در اختیار خریداران قرار دهند.

بهره گیری از خدمات توزیع مستقیم و حذف واسطه ها مزیت های بیشماری به همراه دارد .از مهمترین آنها باید به اطمینان از کیفیت محصول خریداری شده اشاره کنیم که در نهایت کیفیت انواع کیک و شیرینی تولیدی را افزایش می دهد .رضایت مشتریان از انواع شکلات تخته ای اصل و باکیفیت موجب افزایش میزان فروش و بهبود حاشیه سود خواهد شد.

فروشندگان برتر شکلات تخته ای فله

فروشندگان برتر شکلات تخته ای فله اگر در زمینه خرید و فروش انواع شکلات ایرانی و خارجی فعالیت دارید حتماً با فروشندگان و واردکنندگان نیز آشنایی کامل دارید .برخی شرکت های تجاری به صورت حرفه ای در زمینه واردات و فروش شکلات فله ای و عمده در سطح وارداتی و صادرات فعالیت دارند که خرید از آنها می تواند تضمین کیفیت و اصل بودن این محصولات را به همراه داشته باشد.

در این بین علاوه بر کیفیت شکلات تخته ای فله از قیمت فروش آن نیز نباید غافل شوید .خریداران عمده باید به صورت مداوم نرخ ارز و حجم واردات را بررسی کنند تا بتوانند محصولی مرغوب و درجه یک را از تامین کنندگان مستقیم خریداری کنند .در مورد خرید شکلات فله ای روشن به عنوان یک برند ایرانی نیز، شناخت فروشندگان و تامین کنندگان فعال در مراکز استان ها و ارتباط مستقیم با دفاتر فروش مرکزی آنها راهکاری مطمئن است.

با توجه به وجود برخی محدودیت ها جهت مراجعه حضوری برای خرید عمده شکلات، خریداران برای ثبت سفارشات کلی و تامین نمونه های وارداتی می توانند از خدمات فروش آنلاین نمایندگان این مرکز بهره مند شوند .فروشندگان آنلاین با حذف واسطه ها بهترین نمونه های شکلات تخته ای را برای خریداران در سراسر کشور ارسال می کنند .استعلام قیمت روز و عدم نیاز به مراجعه حضوری جهت ثبت سفارش با این شیوه به بهترین روش ممکن امکان پذیر است.

دیدگاهی در مورد “خرید بدون واسطه شکلات تخته ای فله از فروشنده

  1. مریم گلکار گفت:

    سلام و وقت بخیر. شما به شهرستان نیشابور هم ارسال دارید؟ شکلات تخته فله ای میخوام

  2. محدثه گفت:

    سلام در چه روز های مراجعه حضوری برای خرید عمده شکلات دارید؟ من هر روز می تونم مراجعه کنم؟

    1. admin گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      خانم محدثه عزیز
      فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و در این خصوص راهنمایی تان کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *