کره کاکائو

فروشگاه عمده کره کاکائو مرغوب

کره کاکائو یک نوع کره گیاهی است که از عطر و طعمی بسیار عالی برخوردار است و شما می توانید این کره بسیار عالی را از فروشگاه مرکزی تهیه این کالا تهیه کنید اما شما می توانید با خرید عمده این کره بسیار عالی و با کیفیت را با نرخی بسیار مناسب تر تهیه کنید این کره دارای عطر کاکائو و در صنایع شکلات سازی جایگاهی بسيار ویژه دارد.

فروشگاه عمده کره کاکائو مرغوب این محصول درجه یک و بسیار پر مصرف را با نرخی بسیار منصفانه و مناسب در اختیار تمام مصرف‌ کنندگان قرار داده است.

فروشگاه عمده کره کاکائو مرغوب

مشخصات کره کاکائو مرغوب چیست؟

مشخصات کره کاکائو مرغوب چیست؟ کره کاکائو در واقع یک نوع کره با عطری بسبار عالی و دلنشین است که عطر بسیار عالی کاکائو از این کره استشمام می شود و با رنگ متمایل به زرد برای فروش ارائه می شود این کره دارای نقطه ذوب بسیار پایینی است و در دمای 34 تا 38 درجه کاملا ذوب می شود و در صنایع ساخت و تولید انواع شکلات و کاکائو از این مره استفاده بسبار زیادی می شود.

بهترین کره کاکائو کره ای است که در تازه ترین تاریخ تولید شده باشد این نوع کره دارای عطری بسیار عالی است و مقدار کافئین این کره بسیار کم و از رنگی زرد برخوردار است بافت کره کاکائو بسيار نرم و لطیف است این نوع کره به صورت مستقیم از فشردن دانه های معطر کاکائو به دست می آید و به دلیل خواص بسیار زیادی که برای پوست دارد به جز مصرف خوراکی در ساخت و تولید انواع لوازم آرایشی کاربرد بسیار فراوانی دارد این محصول عالی به صورت کیلویی در فروشگاه مرکزی در اختیار مصرف کننده قرار دارد.

مراکز عرضه کره کاکائو کیلویی

مراکز عرضه کره کاکائو کیلویی تولید کننده کره کاکائو کیلویی این محصول خوراکی و بسیار پر خاصیت را از انواع بهترین دانه های کاکائو و به صورت کاملا بهداشتی و طبیعی استخراج و کره بسیار خوش عطر و طعم را برای مصرف خوراکی و یا استفاده در صنایع مختلف مانند ساخت انواع کرم و مرطوب کننده پوست در اختیار تمام متقاضیان قرار داده است.

تولید کننده کره کاکائو این محصول بی نظیر و مرغوب را با قیمت بسیار مناسب و منطقی در اختیار تمام مصرف‌ کنندگان قرار داده است و شما می توانید از عرضه کره کاکائو بسیار مناسب تر استفاده کنید اگر تمام واسطه ها را حذف و کره را به صورت مستقیم تهیه کنید و یا اگر به این محصول خوراکی با ارزش در اندازه بسیار زیاد نیاز دارید از خرید این کالا به صورت عمده و کلان استفاده و در این صورت نازلترین قیمت را بپردازید.

1 نظر در “فروشگاه عمده کره کاکائو مرغوب

  1. زهرا ساقندی گفت:

    سلام و وقت بخیر. پودر کاکائو که سفارش دادم بسیار مرغوب و با کیفیت بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *