شکلات, شکلات تخته ای

تولید عمده شکلات تخته ای تلخ

امروزه در کشور شرکت های مختلفی با برندهای متفاوت اقدام به تولید شکلات می کنند. شکلات با طعم و مزه های گوناگون. انواع شکلات های تولیدی این شرکت ها عبارتند از: شکلات تخته ای تلخ، شکلات تخته ای شیرین، شکلات تخته ای شیری، شکلات تخته ای سفید که همگی از طعم و مزه بسیار خوبی برخوردارند.

تولید عمده شکلات تخته ای تلخ

آشنایی با بهترین نوع شکلات تخته ای

آشنایی با بهترین نوع شکلات تخته ای شکلات تخته ای شکلاتی است که طعم و رنگ و مزه مختلفی دارد و بیشتر در شیرینی پزی به عنوان روکش انواع کیک، شیرینی و دسرها استفاده می شود. برای استفاده از شکلات تخته ای بر روی دسرها ابتدا باید آن را آب کرد و فورا قبل از سرد شدن باید از آن استفاده کرد.

روش آب کردن شکلات تخته ای: ابتدا شکلات تخته ای مورد نظر را به قطعات کوچک تبدیل کنید و در ظرف مناسب ترجیحا استیل بریزید سپس ظرف حاوی شکلات ها را روی کتری یا سماور در حال جوش قرار دهید. حرارت نباید خیلی زیاد باشد و ظرف شکلات باید به صورت غیر مستقیم روی حرارت قرار بگیرد.

به هیچ وجه نباید قطره ای آب یا ذره ای از بخار آب کتری وارد شکلات شود چون باعث سفت شدن شکلات می شود و آن را غیر قابل استفاده می کند. شکلات را کم کم هم بزنید تا تمامی شکلات ها آب شود و بعد از ذوب شدن کامل شکلات ها ظرف را از روی حرارت بردارید و مشغول کار شوید.

فواید شکلات تلخ: فشار خون را تنظیم می کند، کلسترول بد خون را کاهش می دهد، از بیماری های قلبی عروقی جلوگیری می کند، باعث رطوبت و آب رسانی به پوست می شود، باعث کاهش اشتها، وزن و لاغری می شود، انرژی زا است، از ایجاد کبد چرب جلوگیری می کند، باعث کاهش علائم پیری می شود، باعث افزایش فعالیت های مغز شده و از آلزایمر جلوگیری می کند، از ابتلا به دیابت پیشگیری می کند، از بروز انواع سرطان ها جلوگیری می کند.

قیمت شکلات تلخ به کیفیت مواد اولیه استفاده شده در کارخانه های تولیدی، پیشرفته و مدرن بودن دستگاه ها، نوع برند و … بستگی دارد.

قیمت بهترین شکلات تخته ای تلخ

قیمت بهترین شکلات تخته ای تلخ شکلات تلخ به شکلاتی گفته می شود که میزان کاکائو استفاده شده در تهیه آن بسیار بالا و میزان شکر مورد استفاده در آن بسیار ناچیز است، طعم آن تلخ و رنگ آن تیره است.

شکلات تلخ در درصدهای متفاوتی تولید می شود که میزان تلخی هر کدام متفاوت است: شکلات تلخ ۳۰ درصدی، شکلات تلخ ۴۵ درصدی، شکلات تلخ ۵۰ درصدی، شکلات تلخ ۶۵ درصدی، شکلات تلخ ۷۰ درصدی، شکلات تلخ ۸۰ درصدی و شکلات تلخ ۹۷ درصدی

چند کشور که بهترین و معروف ترین برندهای شکلات را دارند: ایتالیا، بلژیک، سوئیس، بریتانیا، انگلیس و آمریکا. قیمت شکلات تلخ عمده نسبت به نوع بسته بندی شده آن پایین تر و مناسب تر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *