قهوه, قهوه صادراتی

فروشگاه عمده قهوه صادراتی

دنیای قهوه در بهترین حالت خود قرار دارد. اگرچه هنوز بسیاری از قهوه های بد پیدا می کنیم، اما حقیقت این است که هرچه تعداد بیشتری کافی شاپ ایجاد شود و مردم شروع به شناخت دنیای قهوه می کنند. امروزه مصرف قهوه در جهان بسیار است و به همین علت فروشگاه های عمده قهوه ایجاد شده است. مجموعه ما یک فروشگاه قهوه صادراتی است.

فروشگاه عمده قهوه صادراتی

راهنمای انتخاب قهوه صادراتی

راهنمای انتخاب قهوه صادراتی جنبه مهمی که باید در مورد قهوه خاص برجسته شود، منشا آن است. قهوه مانند سبزیجات یا میوه ها میوه ای است که به صورت فصلی برداشت می شود. در بعضی مناطق در یک زمان از سال و در برخی دیگر در یک زمان دیگر خواهد بود. به عنوان مثال، در بهار دانه های مخصوص قهوه از کشورهایی مانند آفریقای شرقی، اتیوپی، کنیا یا رواندا می آیند.

به همین دلیل است که ما در سوپرمارکت ها کمبود قهوه خاصی پیدا نخواهیم کرد. ما در مورد یک محصول با کیفیت بالا صحبت می کنیم. از طرف دیگر، نقش باریستا ضروری است زیرا شامل آسیاب کردن قهوه است. وی نه تنها می داند که برای هر نوع قهوه نوع آسیاب مورد نیاز است، بلکه انواع آسیاب ها را نیز می داند و می داند که چگونه آنها را کالیبره کند.

قهوه لیبرایا
همانطور که از نام آن پیداست، از لیبریا در آفریقا می آید و در برخی از مناطق آفریقا و اسکاندیناوی از بازار مهم برخوردار است. به طور سنتی به عنوان یک فنجان قهوه با کیفیت پایین شناخته می شود. این به این دلیل است که درختان بسیار بلند هستند، بنابراین آنچه جمع می شود گیلاس های رسیده است که به زمین می افتند. و بسیاری از آنها نقص جام را خراب کرده و تولید می کنند.
این نقص ها با دادن درجه بالایی از بو دادن به لوبیا پوشانده می شود. که منجر به نوشیدنی بسیار تلخ می شود. حتی در این صورت، این قهوه به طور سنتی در مالزی مصرف می شود. در ایالت ساراواک، بورنئو مالزی، کافی شاپ ها نوشیدنی را دم می کنند که ترکیبی از قهوه های لیبریا و روبوستاست. این نوشیدنی را با شیر تغلیظ شده و شکر سرو می کنند تا طعم تلخ آن را خنثی کند. این قهوه با عطر و طعم، با نت های دودی و رایحه ای بسیار خاص در نظر گرفته می شود.

فروشنده معتبر قهوه صادراتی

فروشنده معتبر قهوه صادراتی مجموعه ما معتبرترین فروشنده قهوه صادراتی در ایران است. قهوه مخصوص صادراتی ما نوعی قهوه است که با فرآیند صنعتگری آن مشخص می شود. یعنی از زمان جمع آوری، تصفیه، نگهداری، تست آن تا بسته بندی و مصرف نهایی. فقط از این طریق می توانید یک قهوه با کیفیت یا پیشرفته دریافت کنید. روش دیگر برای تعریف قهوه خاص به مفهوم وسیع، قهوه ای است که از تمام مراحل سنتی از درخت به فنجان عبور کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *