کاکائو

فروش عمده روغن جایگزین کره کاکائو

کارخانه های شکلات سازی یکی از اصلی ترین مراکز هدف در زمینه استفاده از روغن جایگزین کره کاکائو خواهد بود که فروش عمده آن در تناژ مختلفی انجام می پذیرد.
استفاده از روغن های جایگزین کره کاکائو در صنایع تولید مواد غذایی، با اهداف مختلفی از جمله کاهش هزینه های تولیدی و حفظ سلامتی محصولات تولیدی انجام شده است.
داشتن ظاهر براق شکلات ها از جمله عواملی است که به دلیل استفاده از جایگزین های کره ایجاد می شود و از جمله جایگزین های قابل معرفی برای کره کاکائو، می توان به CBE , CBR , CBS اشاره نمود و هر یک از این موارد معرفی شده، با توجه به مشخصاتی که دارند، در صنایع خاصی از قبیل شکلات، شیرینی و نام مورد نیاز خواهند بود.


جایگزین کره کاکائو CBS

روغن جایگزین با توجه به ویژگی هایی که دارد، از سلامتی بیشتری نسبت به کره کاکائو برخوردار می باشد و این مسئله نیز مربوط به هیدروژنه شدن آن می باشد.
ترکیبات به کار رفته در تولید محصولات و انتخاب به اندازه جایگزین کره، از مهم ترین عواملی هستند که سبب می شوند تا طعم و ظاهر مناسب را از این جایگزین ها به دست آورد.
از معایب سی بی اس می توان به عدم امکان مخلوط سازی کامل آن با دیگر روغن های شکلات سازی می باشد حال آن که شرکت کارگیل، امکان ترکیب این روغن را با روغن هایی که از درصد چربی کمتر از 5درصد برخوردار هستند را فراهم ساخته است.

جایگزین کره کاکائو


جانشین کره کاکائو CBR

استفاده از روغن های ارگانیک از آن دسته چربی هایی هستند که به عنوان جانشین کره کاکائو به کار گرفته می شود و ترکیب خوب این جانشین ها با خمیر کاکائو، به علت درجه غلظت این محصول و همچنین ساختار ثابتی که دارند می باشد.
تهیه روغن های جانشین کره کاکائو یا به اختصار CBR، در نتیجه ترکیب موادی از جمله روغن پالم، دانه سویا و همچنین تخم پنبه انجام می پذیرد و سبب می شود تا رفتار مشابهی را با کره کاکائو در فرایند شکلات سازی ایجاد نمایند.
این ترکیب در صورتی به درست و کامل امکان پذیر خواهد بود که روغن های مورد استفاده دیگر در شکلات سازی، دارای درصد چربی کمتر از 20 درصد باشند.

جایگزین کره کاکائو


معادل کره کاکائو CBE

با توجه به هزینه های بالای خرید کره کاکائو، می توان از معادل های آن استفاده نمود که رفتار و ساختاری کاملا مشابه با کره کاکائو را از خود نشان می دهند و ارزش غذایی و خواص آن نیز مشابه با همان محصولات خواهد بود.
از جمله روغن های قابل معرفی برای معادل سازی با کره کاکائو، می توان به روغن قلم یا روغن پالم اشاره نمود که ارزان ترین قیمت را برای تولید کنندگان به همراه می آورد.
این معادل های کره کاکائو مانند روغن های دیگری که معرفی نمودیم، هیچ گونه محدودیتی در خصوص نوع روغن های مصرفی دیگر نخواهند داشت.

جایگزین کره کاکائو

با معرفی انواع نمونه های روغن های قابل استفاده به جای کره کاکائو، شرایط خرید عمده آن ها نیز برای شرکت ها وجود دارد که می توانید از طریق این مرکز، اقدام نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *