شکلات

توزیع پستی شکلات روز ولنتاین در تهران

پخش و توزیع انواع شکلات روز ولنتاین و کادویی در تهران بر عهده سایت فروش قهوه ترک است.
سایت شکلات ایرانی در امر واردات قهوه و نسکافه مخصوصا شکلات های روز ولنتاین در تنوع بالا هم فعالیت داشته و بازار داخلی را نیز تحت پوشش خود قرار داده است، یکی از امتیازات گروه تجاری ما فعالیت مستمر و قیمت بسیار مناسب آن نسبت به دیگر رقبا در بازار است که باعث رضایت تمامی خریداران بوده و هست. 
در نتیجه به دلیل وسعت در کار و زیاد شدن مشتری از تمامی افرادی که فعالیت در این حوزه را دوست دارند دعوت به همکاری می کنیم به این صورت که در هر شهر و یا استانی که مستقر هستید می توانید با گرفتن نمایندگی ما محصولات را با قیمت بسیار ارزان تر خریداری کرده و با قیمتی که عرف بازار است به فروش برسانید در ضمن در صورت فعالیت و همکاری مداوم با شرکت می توانید از یک سری امتیازات من جمله ارسال رایگان بار، حذف هزینه بار نمونه در صورت سفارش قطعی و خرید بر خوردار شوید. 
و در بعضی از فصول سال کاهش چشم گیر قیمت ها را خواهیم داشت که در آن صورت نمایندگان خود را در اولویت کار قرار خواهیم داد. و در صورت نیاز اگر در صدد ارسال بار به هر کجا از کشور هستید تمامی کار های عقد قرار داد و ارسال آن را سایت تجاری شکلات ایرانی بر عهده خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *